در سومین روز ثبت نام انتخابات شورا؛

۴۲داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر در گیلان نام‌نویسی کردند

“محمود قاسم‌نژاد”، رئیس ستاد انتخابات گیلان: ۴۲ نفر امروز جمعه ۲۲ اسفند و در سومین روز نام‌نویسی جهت شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در استان گیلان ثبت‌نام کرده‌اند.

۴۲داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر در گیلان نام‌نویسی کردند

به گزارش ۸دی، “محمود قاسم‌نژاد”، رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: ۴۲ نفر در سومین روز از نام‌نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در گیلان ثبت‌نام کرده‌اند. از مجموع ثبت‌نام‌شدگان امروز(جمعه ۲۲ اسفند ۹۹)، ۱۱نفر به صورت حضوری و ۳۱ نفر از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی، نسخه رایانه ای و حضور در دفاتر پیشخوان دولت بوده‌اند.

وی در ادامه افزود: در مجموع و طی سه روزی که از ثبت‌نام داوطلبان می‌گذرد؛ ۱۶۷ نفر شامل؛ ۱۵۱نفر مرد و ۱۶نفر زن، داوطلب ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در گیلان هستند که در مجموع ۶۸نفر در استان به صورت حضوری و ۹۹نفر هم به صورت غیرحضوری نام‌نویسی کرده‌اند.

طبق اعلام ستاد انتخابات گیلان؛ امکان ثبت‌نام از طریق نسخه موبایلی، نسخه رایانه ای و حضور در دفاتر پیشخوان دولت در این دوره فراهم شده و در صورت عدم توفیق داوطلبان برای ثبت نام الکترونیکی، مراجعه حضوری به فرمانداری ها امکان پذیر است. ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی و نسخه ویندوز، نیازمند دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس «entekhabat.moi.ir» و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ است. ثبت‌نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت نیز منوط به دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ است لذا ثبت‌نام باید با شماره تلفنی انجام شود که شخص داوطلب، مالک آن باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه