مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور:

تردد در محورهای شمالی روان است/ بارش باران و برف در برخی محورهای مواصلاتی

بر اساس اعلام مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور تردد در محورهای شمالی کشور روان است و همچنین در برخی محورها بارش باران و برف گزارش شده است.

تردد در محورهای شمالی روان است/ بارش باران و برف در برخی محورهای مواصلاتی

به گزارش ۸دی،بر اساس اطلاعات به‌دست آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور از وضعیت تردد در محورهای شمالی، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال دارای بارش برف و باران و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران هستند.

همچنین آخرین وضعیت جوی به شرح زیر است:

در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، تهران، مازندران، چهارمحال و بختیاری و کردستان بارش برف و باران گزارش شده و همچنین در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، قزوین، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و گیلان بارش باران مشاهده شده است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت محورهای کشور بدین شرح است:

محورهای شریانی شهداد – نهبندان و خرم آباد – پلدختر مسدود هستند، محور قزوین – همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دوطرفه انجام می‌گردد.

شمشک – دیزین، اولنگ – شاهرود، سی سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، وازک – بلده و پونل – خلخال از جمله محورهای دارای انسداد فصلی هستند.

همچنین بر اساس این گزارش محورهای مسدود غیرشریانی پدافند جنوب غرب – امیدیه و مسجدسلیمان – ایذه هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه