دانشگاه فرهنگیان رشت میزبان چهل و چهارمین جشنواره بین المللی شد

پردیس شهیده بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان گیلان، مجری اکران و نقد و بررسی آثار برگزیده چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در گیلان شد.

دانشگاه فرهنگیان رشت میزبان چهل و چهارمین جشنواره بین المللی شد

به گزارش ۸دی نیوز، پردیس شهیده بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان گیلان، مجری اکران و نقد و بررسی آثار برگزیده چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در گیلان شد.

در این جشنواره برای نخستین بار۵۱ فیلم برای دانشجو معلمان تربیت معلم اکران خواهد شد که شامل فیلم مستند، داستانی بلند و کوتاه و پویا نمایی است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سالن آمفی تئاتر پردیس شهیده بنت الهدی صدر واقع در بلوار گیلان گلسار رشت، به تماشای این فیلمها بپردازند.

49842_3081172612

ستاد اجرایی این جشنواره در گیلان در نظر دارد فرصت تماشای فیلم های برگزیده ی جشنواره را علاوه بر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای دانشجویان سایر دانشگاه های استان گیلان نیز فراهم نماید.

جدول اکران فیلم های چهل وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در ۱۷ پردیس دانشگاه فرهنگیان از ۲۴ لغایت ۲۹ آبانماه (روز های زوج ۲۴، ۲۶ و ۲۸ آبان ماه ویژه خواهران و روز های فرد ۲۵، ۲۷ و ۲۹ آبان ماه ویژه برادران) اعلام شد.

49841_3444375982

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام، طبق جدول اکران فیلم ها با شماره تلفن های: خواهران۰۹۱۱۳۳۰۴۹۰۱( آقای کریمی) و برادران ۰۹۱۱۷۵۶۲۲۹۳(آقای مهرابی) تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است جلسه نقد و بررسی هر روز پس از اکران فیلم با حضور منتقدین برجسته استانی از جمله دکتر سمیعی و جناب آقای سلمانی برگزار خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه