دبیر انجمن صنفی نهاده های کشاورزی استان گیلان خبرداد

تشکیل کمیته فنی و کنترل کیفیت نهاده های کشاورزی در گیلان

منصوریان گفت: انجمن صنفی نهاده های کشاورزی استان گیلان برای افزایش نظارت بیشتر در این حوزه، کمیته فنی و تخصصی کنترل کیفیت نهاده های کشاورزی را با بهره گیری از متخصصان مربوطه تشکیل داد.

تشکیل کمیته فنی و کنترل کیفیت نهاده های کشاورزی در گیلان

به گزارش ۸دی، عرفان منصوریان در گفتگویی با بیان اینکه بخش تامین و توزیع نهاده های کشاورزی در سلامت کمی و کیفی تولیدات کشاورزی نقش بسزایی دارد، گفت: انجمن صنفی نهاده های کشاورزی استان گیلان برای افزایش نظارت بیشتر در این حوزه، کمیته فنی و تخصصی کنترل کیفیت نهاده های کشاورزی را با بهره گیری از متخصصان مربوطه تشکیل داد.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی کارگزاران نهاده های کشاورزی استان گیلان با تاکید براینکه این انجمن برای توسعه بخش کشاورزی آماده هرگونه همکاری با سازمان محترم جهادکشاورزی و شرکت محترم خدمات حمایتی کشاورزی است، افزود: کارگزاران رسمی نهاده های کشاورزی استان گیلان در طول سال بارسنگینی را در چرخه تامین و توزیع به دوش می کشند که زحمات آنها قابل قدردانی است.

وی با یادآوری اینکه بیش از ۴۰ کارگزار نهاده های کشاورزی بخش خصوصی در سطح استان فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: این انجمن در کنار شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که یکی از حامیان اصلی بخش کشاورزی در کشور است می تواند اقدامات موثری را برای پشتیبانی از بخش مهم کشاورزی به انجام برساند.

منصوریان با اشاره به اینکه با فعال شدن بخش نظارتی و فعالیت این انجمن قوای نظارتی دستگاه های ناظر دولتی نیز تقویت خواهند شد، اظهار داشت: با وجود افزایش سطح کیفی و نظارتی و توزیع گسترده نهاده های با کیفیت در بین بهره برداران، کشاورزان تلاشگر استان گیلان دیگر در این بخش دغدغه ای نخواهند داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه