امام جمعه آستارا:

رؤسای قوای سه‌گانه از طرح مسائل تفرقه‌انگیر خودداری کنند/ امروز زمان تفرقه و اختلاف نیست

امام جمعه آستارا با بیان اینکه امروز زمان تفرقه و اختلاف نیست و اتحاد و انسجام ملی باید تقویت شود، گفت: مسئولین و رؤسای قوای سه‌گانه از طرح مسائل تفرقه‌انگیر در زمانی که مردم با مشکلات معیشتی، رفاهی و اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند خوددداری کنند.

رؤسای قوای سه‌گانه از طرح مسائل تفرقه‌انگیر خودداری کنند/ امروز زمان تفرقه و اختلاف نیست

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام‌کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به وضعیت نامناسب بورس ایران اظهار کرد: در بازار بورس خیلی‌ها به دلیل تصمیمات احساسی و عدم اطلاع‌رسانی کافی دچار ضرر شده‌اند.

وی با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری در همه زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید قوی باشیم، افزود: اگر انسان به دشمن اعتماد کند در سریع‌ترین زمان ممکن زمین‌گیر می‌شود و خدا بارها در قرآن فرموده که با دشمنان من دوست نشوید.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که به آمریکا جنایت‌کار نمی‌توان اعتماد کرد، گفت: اهداف روسای‌جمهور آمریکا چه آمریکای با ترامپ و چه آمریکای بی‌ترامپ یکی بوده و همه آن‌ها در مسیر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری هیچ آبی از توافق با غربی‌ها برای ایران گرم نمی‌شود، افزود: خنثی کردن تحریم‌ها از رفع تحریم‌ها بسیار مهم بوده و روسای قوای سه‌گانه در خنثی کردن تحریم‌های استکبار جهانی و ایادی وابسته به کفر باید بیش از پیش تلاش کنند.

حافظ‌نیا با بیان اینکه امروز زمان تفرقه و اختلاف نیست و اتحاد و انسجام ملی باید تقویت شود، تصریح کرد: مسئولین و رؤسای قوای سه‌گانه از طرح مسائل تفرقه‌انگیر در زمانی که مردم با مشکلات معیشتی، رفاهی و اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند خوددداری کنند.

وی با اشاره به اینکه ولایت‌فقیه همان ولایت رسول‌الله بوده و فصل‌الخطاب امور مقام معظم رهبری است، بیان کرد: مقام معظم رهبری در خطاب به مسئولین می‌فرمایند از مسئولین حمایت می‌کنیم به شرط پای‌بندی به اهداف ملت در غیراین‌صورت از حمایت ولی‌فقیه خارج می‌شوند.

امام‌جمعه آستارا ضمن‌قدردانی از زحمات شبانه‌روزی مدافعان سلامت در ایام کرونا گفت: مردم به ویژه بازاریان و کسبه دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند؛ چراکه در صورت عدم‌رعایت آن، وضعیت شهرستان قرمز شده و به دنبال آن مغازه‌ها دوباره بسته می‌شوند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه