هفته ششم لیگ دسته اول؛

برد بزرگ ملوان در بازی مدعیان صعود/ ادامه روند خوب شهرداری آستارا/ چوکا باز هم در خانه باخت

هفته ششم لیگ دسته اول با دو برد و یک باخت نمایندگان فوتبال گیلان پیگیری شد.

برد بزرگ ملوان در بازی مدعیان صعود/ ادامه روند خوب شهرداری آستارا/ چوکا باز هم در خانه باخت

به گزارش ۸دی، هفته ششم لیگ دسته اول با دو برد و یک باخت نمایندگان فوتبال گیلان پیگیری شد.

 

ملوان ۱ استقلال خوزستان ۰

ملوان برابر مدعی صعود این فصل به یک برد ارزشمند دست یافت تا اکنون در رده سوم جدول حضور یابد.

بعد از شکست ناباورانه و تلخ در هفته اول مسابقات، اکنون شاگردان مازیار زارع در راستای هدف خود شرایط خوبی را طی دیدارهای اخیر پشت سر گذاشتند و امروز نیز در یکی از دیدارهای سخت خود برابر استقلال خوزستان به برتری دست یافتند.

ملوان که همچنان از حضور در زمین خود محروم است و دیدارهای خانگی خود را در خارج از انزلی برگزار می‌کند، در شرایطی برابر استقلال خوزستان قرار گرفت که هر دو تیم مدعی اصلی صعود در این فصل محسوب می‌‎شوند.

مازیار زارع در این بازی سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت (حافظ یعقوبی ، امید سلطانی ، مجتبی رمضانی) را در اختیار نداشت و بازی را اما تهاجمی دنبال کرد و خیلی زود نیز به هدف دست یافتند. اعلام پنالتی برای ملوان در دقیقه ۱۲ این تیم را توسط مهیار زحمتکش به گل اول بازی رساند و این نتیجه تا پایان نیمه اول حفظ شد.

در نیمه دوم استقلال خوزستان برای دستیابی به گل تساوی حملات پردامنه‌ای روی دروازه مبین عشایر ترتیب داد اما خط دفاعی ملوان مانع از دستیابی حریف به هدف شدند. ملوان اما در دقیقه ۵۸ با اخراج میثم شاه‌مکوند زاده بازی را ۱۰ نفره دنبال کرد تا شاگردان خلیفه اصل شرایط بهتری برای دستیابی به گل تساوی دنبال کنند اما مقاومت ملوان مانع از این اتفاق شد و در نهایت آنها یک برد بزرگ را برابر مدعی این فصل از آن خود کردند و به جایگاه سوم جدول صعود کردند.

 

نود ۰ – شهرداری آستارا ۱
تیم شهرداری آستارا توانست به یک پیروزی خارج از خانه دست پیدا کند. آن ها در زمین باکری ارومیه به مصاف نود رفتند و تا دقیقه ۸۴ حملات خود را ادامه دادند تا این که سرانجام سعید دلاور دروازه نود را گشود.

بازی در ادامه با همین نتیجه سپری شد و تیم تازه لیگ یکی شده شهرداری آستارا به سه امتیاز شیرین این مسابقه خارج از خانه رسید و به رتبه هفتم جدول صعود کرد.

نود ارومیه هم با این نتیجه یک امتیازی ماند و در قعر جدول آرام گرفت. این تیم گزینه نخست سقوط به لیگ دو محسوب می‌شود.

 

 

چوکای تالش یک – هوادار ۲
بازیکنان تیم فوتبال هوادار بعد از شکست برابر بادران در هفته پنجم لیگ یک، انگیزه زیادی داشتند تا با پیروزی برابر چوکا دوباره به کورس بالانشینان جدول برگردند.

شاگردان عنایتی برای پیروزی در این بازی زمان زیادی لازم نداشتند. در دقیقه ۲۳ بازی حمید کاظمی موفق شد گل اول را روی پاس زیبای امیرحسین فشنگچی وارد دروازه چوکا کند، اما این پایان کار نبود چراکه کاظمی در دقیقه ۴۲ گل دوم را هم وارد دروازه چوکا کرد تا کار شاگردان علی لطیفی در همان نیمه اول تمام شود.

در نیمه دوم این چوکا بود که کار را تهاجمی تر آغاز کرد و سفید پوشان تالشی موفق شدند در دقیقه ۷۱ یکی از گل های خورده را توسط امیر رضا غمناک جبران کنند.

پیروزی شاگردان عنایتی از این جهت بسیار مهم است که در این هفته استقلال خوزستان که تا هفته قبل صدرنشین بود، از ملوان شکست خورد و مس هم برابر خوشه طلایی به نتیجه تساوی رضایت داد تا هوادار با ۱۱ امتیاز در فاصله ۳ امتیازی با صدرجدول قرار بگیرد. چوکا هم با این شکست با ۴ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی جا خوش کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه