امام‌جمعه املش:

خروج آمریکا از خاورمیانه خواسته ملت ایران است

امام‌جمعه املش خروج آمریکا از منطقه خاورمیانه را از خواسته ملت ایران خواند و گفت: مسئولین نباید انتقام خون شهید فخری زاده را به تأخیر بیندازند.

خروج آمریکا از خاورمیانه خواسته ملت ایران است

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام‌ علی رنجبر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته املش در مصلای این شهر با اشاره به سالروز ولادت آیت‌الله ربانی املشی اظهار کرد: این عالم ربانی شاگرد شیخ انصاری و هم‌دوره میرزای شیرازی بود که مدت چهار سال پس از تحصیلات حوزوی در املش خدمت کرد و پس‌ازآن برای ادامه تحصیل به نجف رفت و به تربیت شاگردان زیادی پرداخت.

وی با اشاره به ۲۷ آذر سالروز شهادت استاد حوزه و دانشگاه شهید مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه افزود: وحدت حوزه و دانشگاه محصول ناب انقلاب بوده که بافرمان امام (ره) برای تولید علوم اسلامی انجام شد.

امام‌جمعه املش با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه دو بال پیشرفت و رشد جامعه است، تصریح کرد: باید در راستای تقویت وحدت حوزه و دانشگاه تلاش کنیم تا با گره خوردن و هدایت علم و تخصص با مبانی دینی افرادی متخصص و متعهد برای کشور تربیت شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به‌ویژه استکبار برای رسیدن به مطامع خود در راستای افتراق حوزه و دانشگاه تلاش کرده است، بیان کرد: دانشجویان و طلاب ما باید بیشتر تلاش کنند تا با تقویت ارتباط این دو حوزه توطئه‌های استکبار خنثی شود.

رنجبر با اشاره به شهادت شهید فخری زاده، انتقام سخت از دشمن را یکی از مطالبات مردم خواند و افزود: پاسخ سخت و جدی مسؤولین از دشمن نباید به تأخیر بیفتد این خواسته ملت ما است و باید آمریکا از منطقه خاورمیانه، عراق ولبنان  خارج شود تا شاهد اتفاقات دیگری نباشیم.

وی با اشاره به بی‌تدبیر مسؤولین در عدم کنترل بازار و افزایش قیمت کالاها و کمبود آن گفت: متأسفانه این بی‌تدبیری‌ها باعث شده تا کمر مردم زیر بار گرانی‌های افسارگسیخته و بی‌منطق بشکند لازم است تا مسؤولین سه قوا برای حل این مشکل تدبیری  کنند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه