تشریح برنامه‌های سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی/ تدوین کتابی با محوریت بررسی اندیشه سیاسی میرزا

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برنامه‌های سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی امسال به سبب شیوع کرونا متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود گفت: قرار است کتابی با محوریت بررسی اندیشه سیاسی میرزا کوچک تدوین شود.

تشریح برنامه‌های سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی/ تدوین کتابی با محوریت بررسی اندیشه سیاسی میرزا

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی صبح امروز در نشست خبری اعلان برنامه‌های یادواره شهدای روحانی و شهید میرزاکوچک در دفتر خبرگزاری بسیج رشت با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی بیان کرد: علمای دین چه در زمان حضور ائمه(ع) و چه در زمان غیبت، مهمترین نقش در دفاع از اسلام را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه نقش موثر علما در تبلیغ دین غیر قابل انکار است تصریح کرد: اگر روشنگری مفسران حوزه‌های علمیه در زمان ظهور داعش نبود، شبهات زیادی ذهن جامعه را به خود مشغول می‌کرد لذا علما در ترویج و تشویق دین و مبارزه با شبهات نقش موثری دارند.

محمدی با بیان اینکه نقش میرزا کوچک در تبلیغ و ترویج دین به درستی تبیین نشده است خاطرنشان کرد: میرزا کوچک در زمان مبارزات خود پیشنهادات مختلفی از سوی اصحاب قدرت دریافت کرد اما نپذیرفت زیرا اساس مبارزه وی بر اساس قرآن، فرهنگ شیعی و ولایت امامت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نقش علما را تبلیغ، فرهنگ سازی، ارتقاء معنویت و مبارزه با بدعت‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: میرزا کوچک جنگلی در طول مبارزات خود با درک درست از اسلام راستین اقدام کرده است.

وی با تاکید بر اینکه احساس مسئولیت نسبت به دین و جامعه و مردم میرزا کوچک جنگلی را در مسیر مبارزه با ظلم قرار داد و بیان کرد: رسانه‌ها وظیفه دارند که نقش میرزا کوچک جنگلی در دفاع از ارزش‌ها و دین را برای جوانان تبیین کنند.

محمدی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های سالگرد میرزا کوچک را به شیوه متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌کنیم گفت: دیدار با خانواده شهدای روحانی و ویژه‌برنامه تلویزیونی بزرگداشت میرزا کوچک ساعت ۱۸ از شبکه باران برای این ایام در نظر گرفته شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ادای احترام و غبار روبی از مزار میرزا کوچک جنگلی را دیگر برنامه سالروز شهادت ایشان دانست و بیان کرد: قرار است کتابی با محوریت بررسی اندیشه سیاسی میرزا کوچک جنگلی تدوین و تهیه شود.

محمدی تصریح کرد: اطلاع رسانی و فضاسازی محیطی، نصب پوستر و تبلیغات شهری و برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی در فضای مجازی و گفتگوی ویژه خبری از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه