میثم گوهرپور

از ناو اقیانوس پیما تا آلونکی در بندرعباس؛ پشت پرده ی این همزمانی عجیب اتفاقات چیست؟!

آیا واقعا این همه ضدیت با پیشرفت ایران و ایرانی، اتفاقی رخ می دهد؟

از ناو اقیانوس پیما تا آلونکی در بندرعباس؛ پشت پرده ی این همزمانی عجیب اتفاقات چیست؟!

به گزارش هشت دی، روزی که قرار است دنیا مبهوت توانمندی مهندسان ایرانی باشد، عده ای آلونک زنی را خراب می کنند و فیلم می گیرند تا خوراکی شود برای سوء استفاده آن ور آبی ها!، آیا این همزمانی اتفاقی است؟!

به نظر می رسد عده ای نمی خواهند و نمی گذارند و اصلا مأموریت دارند که این ملت آب خوش از گلویش پایین نرود و در هر زمان که بتوانند به سختی انتقام می گیرند تا هر موفقیتی از حافظه ذهن مردم پاک شود و شهد شیرین موفقیت به تلخ کامی رقم بخورد.

اگر بعد از حضور میلیونی مردم پای صندوق رأی و ایجاد آشوب و ضربه زدن به امنیت روحی و روانی مردم در انتخابات سال ۸۸ را کنار بگذاریم می رسیم به شب موشک باران عین الاسد و هلاکت سربازان تروریست آمریکایی؛ که نه عقل حکم می کند و نه منطقه درشرایط عادی است؛ هواپیمایی از فرودگاه تهران بلند می شود و آن فجایع رخ می دهد؟

ملتی که از شهادت اسطوره ی مقاومت و سرباز تمام قد وطن از شدت خشم، دندان بر روی هم می ساید و موشک های سپاه را به انتقام فرا می خواند اینگونه بهت زده می شود؟ آیا این یک امر اتفاقی است؟!

آیا استعفای ناباورانه ظریف آن هم درست زمانی که “بشار اسد” به دیدار رهبر انقلاب آمده را نیز باید ناخواسته و اتفاقی تصور کنیم؟!

گرانی به یکباره ی بنزین و امنیتی کردن اوضاع کشور آن هم با تلخ کردن کام مردم در روز میلاد “رسول مهربانی” که می شد با یک شیب مناسب و اقناع افکار عمومی عمل کرد و با جمله ی عجیب “من هم صبح باخبر شدم!” به استقبال این ندانم کاری رفتن را چه می گویید؟!

دوستی و قدم زدن با عاملان در خون غلتیده شدن هزاران جوان، مخصوصا دانشمندان هسته ای کشور و عادی نشان دادن روابط در جلوی دوربین ها و دلسوزان انقلاب را حواله جهنم کردن هم یک امر اتفاقی است؟! یعنی ندانسته این کار ها را کرده اند؟!

و اکنون زمانی که سپاه با ناو اقیانوس پیمای “شهید رودکی” از “بندرعباس” به آب های خلیج فارس و دریای عمان می زند و چشمان اعراب مرتجع منطقه و سیاستمداران درغگو و تروریست اروپایی و آمریکایی از حدقه بیرون می زند. درست در همان بندرعباس، شهرداری آلونک زنی را به این دلیل که خارج از مجوزهای قانونی ساخته شده تخریب می کند آن هم در حالی که کودکی در آلونک فریاد “خدایا” سر داده!

فکر همه جا را کرده اند از زوایه های مختلف فیلم می گیرند و آزادنه در اختیار رسانه های معاند هم قرار می دهند! تا به یکباره نگاه ها از “ناو اقیانوس پیما” به سمت آلونکی کج شود! حال مسئولان مربوطه که هنگام تخریب آلونک توسط پرسنل شان خواب بوده و به راحتی بازی می خورند! به فکر رسیدگی به آن زن بیچاره افتاده اند؛ نوشدارو پس از مرگ سهراب!

آیا باید باور کنیم هیچ عنادی در این میان نیست؟

آیا واقعا این همه ضدیت با پیشرفت ایران و ایرانی، اتفاقی رخ داده است؟

خیر! این وقایع نمی تواند اتفاقی باشد! از گرانی های از هم گسیخته گرفته تا تصمیمات عجیب و غریب، خبر از اهتمام عده ای برای خسته کردن مردم دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی صاحب ساده کار(یک شهروند عادی)
سلام نمی دانم این تحلیل از کیست اما این گونه تحلیل های آبکی جزء آبروریزی بیشتر هیچ نتیجه ای در بر ندارد. هم ‌تحلیل تان عجیب بود و هم نتیجه گیری تان.مخصوصا آنجا که می گویید:\"حال مسئولانی که خوابند و به راحتی بازی می خورند! به فکر رسیدگی به آن زن بیچاره افتاده اند؛ نوشدارو پس از مرگ سهراب!\" یعنی الان فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و رئیس کل دادگستری استان و..... که برای دلجویی و یاری آن ستم دیده شتافتند جزء بازی خوردگان این ماجرای تاسف بارند؟ لطفا کمی فراتر از نوک بینی مبارک موضوعات را درک و فهم و تحلیل کنید. مهدی صاحب ساده کار
مدیر در پاسخ به مهدی صاحب ساده کار(یک شهروند عادی)
سلام. منظور مسئولان مربوطه بود یعنی "مسیولان شهرداری" که ته ماجرا منجر می شود به چنین آبروریزی! و در اولین واکنش شهردار بندرعباس اعلام کرد که جبران می کند و... وگرنه پرواضح است که تخریب آن آلونک به آن نحو ربطی به سپاه هرمزگان یا دادگستری آن استان ندارد.
مهدی صاحب ساده کار(یک شهروند عادی) در پاسخ به مدیر
سلام و تشکر از پاسخ گویی تان.
در حاشیه