فرمانده انتظامی انزلی خبر داد:

کشف انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۶ میلیارد ریال در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از شناسایی و کشف یک انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۶ میلیارد ریال توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.

کشف انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۶ میلیارد ریال در بندرانزلی

به گزارش ۸دی،سرهنگ “سید جعفر جوانمردی ” در این خصوص اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار لوازم خانگی در شهرستان بندرانزلی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی به صورت گسترده تحقیقات لازم در این زمینه را آغاز کرده و محل دپو کالاهای احتکاری را در منطقه حسن‌رود شناسایی کردند.

سرهنگ جوانمردی با اشاره به هماهنگی‌ قضائی و اعزام ماموران انتظامی به محل مورد نظر افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی از این انبار، ۱۷۸ قلم انواع لوازم خانگی شامل یخچال، لباسشویی، هود، اجاق گاز و بخاری را کشف کردند.
وی با بیان اینکه در این رابطه متهم ۵۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان بندرانزلی معرفی شد ادامه داد: کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان بر برخورد قاطع پلیس با محتکران اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه