مرگ ۱۳۶شهروند تهرانی در عرض یک روز؛

تعطیلی تهران و دغدغه گیلانی ها از هجوم مسافران ناقل کرونا! + فیلم

اما تعطیلی تهران نگرانی هایی را برای مردم گیلان به وجود آورده؛ گیلانی ها معتقدند تعطیلی تهران بار دیگر هجوم مسافران را به شمال در پی خواهد داشت و این امر باعث به مخاطره افتادن جان گیلانی ها خواهد شد.

تعطیلی تهران و دغدغه گیلانی ها از هجوم مسافران ناقل کرونا! + فیلم

به گزارش ۸دی، شیوع کرونا در هفتمین ماه از سال ۹۹ هنوز به شدت خود باقی است. این در حالی است که گیلان مدت ها است در وضعیت شیوع این ویروس قرار دارد.

از سویی دیگر استانداری تهران نیز روز گذشته اعلام کرده که برای مهار شیوع ویروس کرونا به مدت یک هفته فعالیت مراکز آموزشی، مساجد، تالارها، کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها را ممنوع می‌کند.

مرگ ۱۳۶ شهروند تهرانی در عرض یک روز

ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با طرح این پرسش که آیا با تعطیلات یک هفته‌ای می‌توانیم اپیدمی کرونا را در پایتخت مهار کنیم، گفت: اپیدمیولوژیست‌ها معتقدند با تعطیلی یک هفته‌ای فقط شاهد فراز و فرود در منحنی اپیدمی خواهیم بود و این تعطیلات یک‌هفته‌ای اثری ندارد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: روز گذشته در پایتخت ۱۳۶ نفر به دلیل کرونا جان باخته‌اند و باید حداقل دو هفته تهران تعطیل شود.

اما تعطیلی تهران نگرانی هایی را برای مردم گیلان به وجود آورده، گیلانی ها معتقدند تعطیلی تهران بار دیگر هجوم مسافران را به شمال در پی خواهد داشت و این امر باعث به مخاطره افتادن جان گیلانی ها خواهد شد. گیلانی هایی که روزهای تلخ و سختی را از اسفندماه سال گذشته تاکنون تجربه کرده اند.

 

از این رو ایجاد محدودیت برای ورود مسافران به گیلان از سوی مسئولان باید مورد توجه قرار بگیرد تا شاهد ازدحام و هجوم مسافران در این استان نباشیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه