مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد؛

تردد بیش از ۵۷۰ هزار وسیله نقلیه در گیلان همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از تردد بیش از ۵۷۰ هزار وسیله نقلیه در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در محورهای استان گیلان خبرداد‌.

تردد بیش از ۵۷۰ هزار وسیله نقلیه در گیلان همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش هشت دی، «فریبرز مرادی» امروز در جمع خبرنگاران به تردد وسایل نقلیه در محورهای گیلان همزمان با تعطیلات تاسوعا و عاشورا اشاره کرد و اظهارداشت: طبق هشدارهای داده شده متاسفانه شاهد حضور مسافران در استان بودیم.

وی با بیان اینکه از چهارشنبه(۵ شهریور) تا یک‌شنبه(۹ شهریور) ۵۷۹ هزار و ۶۴۲ وسیله نقلیه در محورهای گیلان تردد داشته‌اند گفت: از این مجموع، ۳۳۷ هزار و ۲۸ وسیله نقلیه وارد استان و ۲۴۲هزار و ۶۱۴ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ۴۲ دستگاه ترددشمار در محورهای استان فعال است اذعان کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد در ورودی و ۹ درصد در خروجی افزایش داشته است.

وی ادامه داد: آزاد راه قزوین _ رشت  با ورودی ۶۱هزار و ۸۱۹ وسیله نقلیه بیشترین محور ورودی را در روز پنج شنبه(۶ شهریور) به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری گیلان تصریح کرد: همچنین آزاد راه رشت _ قزوین با خروجی ۴۰ هزاد و ۳۳۰ وسیله نقلیه در روز یکشنبه(۹ شهریور) پرترددترین محور خروجی داشته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه