فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا:

۳۸۸۰بسته حمایتی بین اقشار آسیب‌پذیر و بی بضاعت شهرستان صومعه‌سرا توزیع شد

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان گفت: گفت: ۳۸۸۰ بسته حمایتی به مناسبت ماه محرم الحرام و در قالب طرح کمک های مومنانه توزیع گردیده است.

۳۸۸۰بسته حمایتی بین اقشار آسیب‌پذیر و بی بضاعت شهرستان صومعه‌سرا توزیع شد

به گزارش ۸دی،سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان فرمانده سپاه صومعه سرا ظهر امروز در حاشیه مراسم توزیع بسته های حمایتی که در حسینیه سپاه صومعه سرا برگزار گردید گفت:به مناسبت ماه محرم الحرام و در قالب طرح کمک های مومنانه ،در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و بی بضاعت شهرستان تعداد ۳۸۸۰ بسته حمایتی توزیع گردیده است.

وی افزود: این بسته‌ها با استفاده از ظرفیت رده های بسیج اعم از حوزه ها و پایگاه های بسیج و رده های اقشاری تهیه گردیده است.

سرهنگ آرمان ارزش این بسته ها را ۷۶۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها بین اقشار کم بضاعت و بی بضاعت و آسیب دیدگان ناشی از ویروس منحوس کرونا توزیع گردیده است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا ادامه داد:ا از ماه محرم تاکنون ۳۰ هزار بسته های بهداشتی اعم از ماسک دستکش و …جهت مبارزه با ویروس کرونا و همچنین رعایت سلامت عزاداران حسینی در ایستگاه فرهنگی – سلامت که در میدان ولیعصر عصر عج صومعه‌سرا مستقر گردیده است بین مساجد و عزاداران توزیع گردیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه