مسئول هیئت رزمندگان اسلام بندر آستارا خبر داد:

راه اندازی کاروان غدیر در بندر آستارا

مسئول هیئت رزمندگان اسلام بندر آستارا از راه اندازی کاروان غدیر در سطح شهر مرزی بندر آستارا همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی خبر داد.

راه اندازی کاروان غدیر در بندر آستارا

به گزارش ۸دی،«محمد داداش زاده اصل» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم کاروان غدیر در سطح شهر آستارا راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه در قالب این کاروان مراسم باشکوه کارناوال خودروهای شخصی از مزار شهدای گمنام تا مزار شهدای شهرستان راه اندازی می شود،افزود: برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و مذهبی در قالب راه اندازی این کاروان اجرایی می شود.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام بندر آستارا با اشاره به اینکه محل تجمع و حرکت کاروان غدیر مزار شهدای گمنام است، تصریح کرد: این کاروان ساعت ۱۷ و نیم عصر روز شنبه، ۱۸ مرداد راه اندازی می شود.

داداش زاده اصل خاطرنشان کرد: خودروهای شخصی در قالب این کاروان در حالی که پرچم و پوسترهایی مرتبط به عید غدیر را به همراه دارند از خیابان های فارابی و امام خمینی(ره) عبور می کنند و برنامه در مزار شهدای آستارا به پایان می رسد.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام بندر آستارا افزود: حضور عموم شهروندان آستارایی در این برنامه آزاد است.

وی گفت: این کاروان به همت ستاد گرامیداشت عید سعید غدیر خم آستارا راه اندازی می شود.

داداش زاده اصل گفت: با توجه به شرایط کنونی ناشی از کرونا ویروس نیاز بود شکل و شمایل برنامه‌ ها تغییری داشته باشد و برپایی کاروان‌های شادی، اقدامی موثری در راستای ترویج فرهنگ غدیر در جامعه است.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه