فرمانده انتظامی شفت خبرداد:

دستگیری سارق سابقه‌‌دار با ۱۷ فقره سرقت در شفت 

فرمانده انتظامی شفت گفت: سارق سابقه‌دار سیم برق، اماکن خصوصی، دوچرخه و لوازم داخل خودرو با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد. 

به گزارش ۸دی،سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” با بیان جزئیات این خبر اطهارکرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در شهرستان شفت، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه، یک متهم سابقه‌دار را در رابطه با این پرونده‌ها شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شفت با بیان اینکه با هماهنگی قضائی متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت سیم برق، ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره سرقت دوچرخه و یک فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه در منزل متهم ۱۰۰ متر کابل برق سرقتی کشف شد تصریح کرد: سارق ۳۵ ساله سابقه‌دار با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان‌ شفت از شهروندان خواست، هشدارها و توصیه‌های انتظامی را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و نسبت به تشدید حفاظت فیزیکی منازل و انباری‌ها اقدامات لازم را انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه