امیر دریادار سیاری: اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش نداشت

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در دیدار با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، برگرفته از فرهنگ عاشورای امام حسین (ع) است و اگر این ایثارگری و رشادت‌ها نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش نداشت.

امیر دریادار سیاری: اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش نداشت

به گزارش ۸دی،طبق گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب علی سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در دیدار با رئیس بنیاد شهید و ایثارگران به منظور هماهنگی و توجه بیشتر به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش با اشاره به رشادت‌های شهدا و جانبازان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس اظهارکرد: فرهنگ ایثار و شهادت، برگرفته از فرهنگ عاشورای امام حسین (ع) است و اگر این ایثارگری و رشادت‌ها نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش نداشت.

وی با تشریح برخی مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، تصریح کرد: با تعامل سازنده‌ای که بین ارتش و بنیاد شهید و امور ایثار گران وجود دارد بدنبال توجه بیشتر و رفع مشکلات این عزیزان و تسریع در رفع موانع ثبت جانبازی عزیزان سرافرازی هستیم که فاقد مدارک بالینی هستند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با یادآوری این مطلب که امیدواریم ویروس منحوس کرونا رخت بربندد و از نزدیک بتوانیم بار دیگر دست بوس خانواده شهدا باشیم، گفت: آنچه که شهیدان برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند، در کلام و قلم نمی‌گنجد و به طور قطع مزد این رشادت‌ها را خداوند بزرگ خواهد داد که البته خداوند، جنت را به این عزیزان هدیه داده است.

در ادامه سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را یک سعادت الهی خواند و افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده و با برگزاری جلسات تخصصی بین کارشناسان ارتش و بنیاد شهید امیدواریم در اولین فرصت بتوانیم در رفع مشکلات این عزیزان اقدامات لازم انجام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه