پیام منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم به مناسبت فرارسیدن عید مبعث

“محمدرضا احمدی” منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم به مناسبت فرارسیدن عید مبعث پیامی صادر کرد.

پیام منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم به مناسبت فرارسیدن عید مبعث

به گزارش ۸دی، “محمدرضا احمدی” منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم به مناسبت فرارسیدن عید مبعث پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: در این آغازین روزهای سال نو (۱۳۹۹) که مردم عزیز ایران به خاطر از بین بردن ویروس منحوس کرونا در خانه های خود مانده اند تا زنجیره ارتباطی این ویروس خطرناک کرونا را قطع نمایند و کار بسیار ارزشمندی انجام داده اند تا این بیماری زودتر ریشه کن گردد و البته جای تقدیر و تشکر دارد.

لازم است از عده ای دیگر از جوانان سرزمین ما تقدیر و تشکر گردد که برای امنیت و آسایش مردم ایران در حوزه های مختلف از جمله در مرزها، بیمارستانها و مراکز بهداشت و درمان در حال فعالیت هستند:این افراد عبارتند از؛ مرزبانان جمهوری اسلامی ایران، جامعه پزشکی و پرستاران، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای خدماتی و مردمی و….

اما در این مدتی که بیماری ویروس منحوس کرونا وارد کشور ما شده اسامی بعضی از مراکز کمتر اشاره شده اند؛ مراکز بهداشت و درمان (بهداری ها)، خانه های بهداشت، بهورزان مراکز مذکور ، لذا جا دارد از این عزیزان و به ویژه بهورزان عزیز و زحمتکش در روستاها و مراکز بخش ها به خاطر تمام تلاش ها و زحمات مجاهدانه آنان که در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس کرونا قرار داشتند تقدیر و تشکر بعمل آید.

گاهی در بازدیدها مشاهده می گردید که بهورزان عزیز حتی از کمترین امکانات اولیه محافظتی و بهداشتی محروم بودند ولی با تمام وجود و عاشقانه کار خود را ادامه می دادند. این عزیزان از اول صبح تا پاسی از شب با خانواده های تحت پوشش خود جهت آموزش و پیشگیری از کرونا تماس می گرفتند تا در بسیج همگانی برای پیشگیری از این بیماری نقش خود را انجام داده باشند. بنا بر این برای همه دوستان و فعالان در جبهه سلامت و به ویژه بهورزان عزیز از خداوند متعال اجر و ثواب و عاقبت به خیری مسئلت می نمایم.

در پایان ضمن آرزوی غفران الهی برای کسانیکه در این مدت به دیار باقی شتافتند و صبر و اجر برای بازماندگان آنان، امیدواریم به زودی این بیماری خطرناک در کشور عزیزمان ایران ریشه کن گردد. آمین یا رب العالمین

محمدرضا احمدی۱۳۹۹/۱/۳
(نماینده منتخب مردم شریف شهرستان رشت )

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه