وعده کرونایی استانداری گیلان به سرخابی های رشت!

استانداری استان گیلان قول هایی مبنی بر کمک مالی به ۲ باشگاه سپیدرود و داماش گیلان داده است.

وعده کرونایی استانداری گیلان به سرخابی های رشت!
به گزارش ۸دی، ۲ باشگاه سپیدرود رشت و داماش گیلان که در فصل جاری با مشکلات های مالی زیادی رو به رو شده اند هر از چند گاهی به صورت قطره چکانی توسط شورای شهر رشت آن هم با کش و قوس های فراوان مورد حمایت و کمک های مالی قرار گرفته اند اما این کمک های مالی با توجه به وضع اقتصادی کشور کفاف بودجه جاری این ۲ باشگاه نشده و در مقطعی پس از صرف کمک مالی شورای شهر مجددا با مشکلات مالی مواجه شده اند.

البته در این بین گفته می شود محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه ریزی بودجه کشور کمک های زیادی را به باشگاه داماش گیلان پس از اتفاقات پلی آف لیگ دسته دوم فصل گذشته به این باشگاه کرده است اما با این وجود باشگاه داماش امروز بیشتر از سایر باشگاه های گیلانی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و از اوایل فصل تا پایان سال ۹۸ کل پرداختی به بازیکنانش ۵ درصد بوده است.
با این حال گفته می شود پس از شورای شهر رشت استانداری گیلان نیز دست به کار شده و قبل از شیوع گسترده بیماری ویروس کرونا در استان گیلان قول هایی را مبنی بر پرداخت کمک مالی به ۲ باشگاه داماش و سپیدرود داده است البته پس از شیوع گسترده کرونا و درگیری استان گیلان پس از استان قم با این بیماری کمک مالی که قرار بود به ۲ باشگاه گیلانی پرداخت شود به تعویق افتاده و معلوم نیست این مبلغی که قرار است به ۲ باشگاه داماش و سپیدرود تزریق شود چه زمانی پرداخت گردد.
چیزی که مشخص است ۲ باشگاه داماش و سپیدرود این روزها با مشکلات مالی شدیدی رو به رو هستند که همین مشکلات سبب ایجاد مشکلات و حواشی هایی دیگری در این ۲ تیم پرهوادار می کند.
بازیکنان داماش که در طول فصل با عدم پرداختی و مشکلات مالی مواجه شده اند شب عید نیز با وجود وعده های مسئولان بدون دریافتی نزد خانواده های خود رفته اند و این موضوع سبب شده است تا آنها نسبت به وضع موجود ناراحت شده و واکنش هایی را نشان دهند.
به هر حال باید منتظر ماند و دید که چه زمانی وعده و قول استانداری گیلان تحقق خواهد یافت تا حداقل دو تیم گیلانی با دریافت این کمک و پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان مسابقات را در سال جدید با آرامش نسبی دنبال کنند.

منبع: دی اسپورت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه