قتل پسر ۳ ساله معلول توسط پدر و مادرش

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پدر و مادری خبر داد که دست به قتل فرزند ۳ ساله خود زده بودند.

قتل پسر ۳ ساله معلول توسط پدر و مادرش

به گزارش ۸دی، سرهنگ کیومرث حسنوند در گفت‌وگو با مهر با اعلام این خبر گفت: ساعت ۵ صبحامروز مرد جوانی با حضور در کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر ادعا کرد که هفته گذشته پسر ۳ ساله‌اش را به قتل رسانده و جسدش را داخل صندوق عقب خودرویش نگهداری کرده است.

وی افزود: بدین ترتیب مأموران به سراغ خودروی تیبا سفید رنگ رفته و با جسد پسر بچه ۳ ساله که آثار کبودی روی صورت نمایان بود روبرو شدند که در ادامه پدر ابوالفضل دستگیر شد.

این مقام پلیسی ادامه داد: پدر ابوالفضل در اعترافاتش عنوان کرد که وقتی فرزندم به دنیاآمد معلولیت جسمی و بیماری کلیوی و داخلی داشت و چون شرایط سختی داشت او را جلوی در بهزیستی رها کردیم تا در آنجا به او رسیدگی شود اما ۲ ماه قبل مسئولان بهزیستی ما را شناسایی کردند و ابوالفضل را تحویل ما دادند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران گفت: سه شنبه هفته گذشته پس از مشورت با همسرم دست به قتل پسرم زدم و در این مدت نمی‌دانستم با جسد پسرم چه کار کنم و عذاب وجدان دیوانه‌ام کرده بود تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را تسلیم پلیس کنم و راز این قتل را فاش کنم.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با قاضی کشیک قتل، بازپرس ویژه قتل مادر ابوالفضل را که از ماجرای قتل فرزندش با خبر بوده و نقش داشته است را به کلانتری احضار و او را نیز دستگیر کردند.

وی در پایان گفت: پدر و مادر جوان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی در دادسرای امور جنایی تهران معرفی شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
پدررومیناباید قصاص شود اوبااینکه می‌دانست جمعیت مارچوبه پیری است بازهم باپیشنهاد یه وکیل این عمل زشت تاسف با راانجام داده درضمن عشق یاعاشق شدن هدیه ای است ازطرف پروردگار مگه خودش عشق راتجربه نکرده بود؟
در حاشیه