آمارهای اردوغان درباره کشته های ارتش سوریه تخیلی و هالیوودی است

دبیر کل جنبش ناصری لبنان با اشاره به آمار عجیبی که رئیس جمهور ترکیه درباره تلفات و خسارات ارتش سوریه به دست ارتش ترکیه با وجود برقراری آتش بس می دهد، آنرا به باد تمسخر گرفت.

      آمارهای اردوغان درباره  کشته های ارتش سوریه تخیلی و هالیوودی است

به گزارش ۸دی،به نقل از النشره، مصطفی حمدان دبیر کل جنبش ناصریین مستقل لبنان با اشاره به آمار عجیبی که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه درباره تلفات و خسارات ارتش سوریه به دست ارتش ترکیه می‌دهد، آنرا به تمسخر گرفت.

وی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: آمار تلفات ارتش سوریه که رجب طیب اردوغان به شکل جعلی ارائه می‌کند و اینکه این تعداد نظامی سوریه را کشته و تجهیزات و ادوات آنرا منهدم کرده است، تخیلی و هالیوودی است به ویژه که با وجود برقراری آتش بس هم این آمار ادامه دارد.

حمدان افزود: این بیشتر شبیه بیانیه‌های وزارت بهداشت ترکیه درباره افزایش مبتلایان به کرونا به هزار نفر در روز است.

گفتنی است که اردوغان رئیس جمهور ترکیه و رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه این روزها از جانب بسیاری از منتقدان و مخالفان خود مورد پرسش‌های چالش برانگیز قرار گرفته است زیرا وی هر روز در نشست خبری آماری ارائه می‌دهد که ناشی از اوهام وی است و با عقل جور در نمی‌آید. زیرا اگر آمار هزاران کشته ارتش سوریه و دهها تانک و ادوات و خودروهای نظامی که از سوی اردوغان ارائه می‌شود، درست باشد که باید ارتش سوریه زمین گیر شده بود و نه تنها در ادلب که در دیگر مناطق هم حرفی برای گفتن نداشته باشد اما تحولات میدانی گویای واقعیت دیگری است. به طور مثال وی روز گذشته ادعا کرد: «۳۴۰۰ نفر از نظامیان سوریه را کشتیم!».

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه