پیام تقدیر و تشکر آیت الله رمضانی از مدافعان عرصه سلامت در گیلان

آیت الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از مدافعان عرصه سلامت استان تقدیر و تشکر کرد.

 پیام تقدیر و تشکر آیت الله رمضانی از مدافعان عرصه سلامت در گیلان

به گزارش ۸دی، آیت الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از مدافعان عرصه سلامت استان تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: «چندروزی است که کالبد جامعه در سرمای زمستانی از گرما افتاده و جاده شادابی کشور با ورود لشگر کارزار دیده کرونا، در غبارخاکستری فرورفته است، امّا زهی خیال باطل که این مسیر انتخابی برای غلبه بر سلامت کشور چون تاکتیک دشمنان دیرین این مردم مقاوم، راه بجایی نخواهند برد.

آنجا که مردم فهیم و بادانش با برداشتن عَلَم مناسب برای هر نبردی، پشت دشمن را بخاک مالیده و این واقعیت را درتاریخ ماندگار خود برای عبرت دیگران به ثبت رسانده اند.

این بارنوبت عاشقی به پزشکان متعهد وپرستاران بیداردل رسید تا خط مقدّم جبهه را از آن خود کرده تا با سلاح مهرپروری، درنبرد با دنده های بظاهرکارآمد کرونا، برآنان فائق آیند.

بی گمان ازخود گذشتگی، مناعت طبع، ایثارو مهربانی پزشکان وپرستاران کشوربویژه استان زرخیزگیلان در این برهه اززمان، صفحه زرّین تاریخ مبارزاتی این خطّه از کشور را بیش ازپیش تکمیل تر کرده وعطرمحبّت آن، دست و دل از آیندگان خود خواهد برد.

ومردم با فرهنگ وآگاه استان نیز با تبعیّت ازنکات ایمنی ودستورات حاذقان عرصه سلامت درشکست این دشمن ناخوانده، مسئولین حوزه بهداشت استان را یاری خواهند نمود.

بدینوسیله برخود فرض دانسته از مضجع شریف حضرت معصومه سلام الله علیها، دعاگوی مهرورزی مراقبان عرصه سلامت وبیمارانی که ازدست توانمند ومهرشفاء بخش شان متنعّمند باشم».

رضا رمضانی
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه