در گفتگو با ۸دی مطرح کرد:

واکنش کاندیدای تأیید صلاحیت شده رشت به حذف نامش از لیست نهایی/ گفتند ببخشید اشتباه شده!

حجت الاسلام “ابراهیم خردکیش” در گفتگو با ۸دی به حذف نامش از لیست نهایی نامزدهای حوزه انتخابیه رشت واکنش نشان داد.

واکنش کاندیدای تأیید صلاحیت شده رشت به حذف نامش از لیست نهایی/ گفتند ببخشید اشتباه شده!

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام “ابراهیم خردکیش” یکی از نامزدهای حوزه انتخابیه رشت است که نامش در لیست نهایی اعلام کاندیداهای شهر رشت ذکر نشده بود.

وی در گفتگو با هشت دی در ابن باره اظهار کرد: زمانی که در آخرین مرحله اسامی نهایی کاندیداهای شهر رشت را منتشر کردند اسم من در لیست نبود.

کاندیدای دور یازدهم مجلس در رشت ادامه داد: وقتی اعتراض کردم گفتند: ببخشید اشتباه شده، وارد می‌کنیم، اما در لیست وارد نکردند و به صورت اصلاحیه دادند و رسانه ها دچار سردرگمی شدند.

خردکیش با بیان اینکه صفحه ای منتسب به فرمانداری لیست اسامی را ارائه داد اما باز هم اسم من در آن نبود افزود: این بزرگترین غربت و مظلومیت است که کلی ریزش رأی می آورد.

وی ادامه داد: پس از ارائه لیست انتهایی متوجه شدم اسم من را به جای ابراهیم، اسماعیل درج کرده اند که بار دیگر اعتراض کردم.

کاندیدای رشت در انتخابات مجلس در ادامه تصریح کرد: اگر فرض بر این باشد که به لحاظ حروف الفبا اسامی چیده شود اسماعیل در انتها قرار میگیرد در حالی که ابراهیم در ابتدا نوشته می‌شود، البته این تنها فرض است.

وی با تاکید بر اینکه وقتی لیست اسامی اصلاح شد دیگر در خبرگزاری ها منتشر نشد ابراز کرد: از آن بدتر این است که الان در فرمانداری لیستی به عنوان آخرین لیست وجود ندارد؛ تنهایی و مظلومیت از این بیشتر؟ آیا میشود این همه اشتباه تصادفی باشد و دستی در کار نباشد؟

وی با بیان اینکه من یک فرد انقلابی هستم که دستی نیالودم و دزدی نکردم گفت: خیلی از خناسان میخواهند من نباشم زیرا زبان من شمشیر مالک اشتر است.

حجت الاسلام خردکیش در انتها افزود: این پاک دستی من است، دار و ندار من فقط کتاب است و اگر خانه ای خریدیم از دم قسط بود که هنوز هم به نامم زده نشده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مانلی
با عرض سلام و خسته نباشید متاسفانه باید اینطور نوشت مسئولین کوردلی داریم که وجود افراد انقلابی براشون سخت دردناک و به کثیف ترین شیوه زهر میزنن مثل یک عقرب ان شاءالله نفس های اخرشون باشه رای ما دکتر خِردکیش
ناشناس
رای ما دکتر خردکیش ✌✌✌
یاسر عزیززاده
من چندین سال پیش دانشچوی ایشان بودم و کلاسای این استاد عزیز بیشتر از دانشجوها مستمع آزاد داشت و بیان شیرینش خستگی نداشت و جالب بود سر کلاس دروس دینی جواب سوالای ریاضی مهندسی و دروس تخصصی مهندسی برقمونم می داد. هر کجاهست حق بهمراهش
ناشناس
ایمیل دکتر خردکیش برای ارسال دل نوشته ها و سوال هاتون E.kheradkish@gmail.com درضمن ایدی تلگرامی برای ارتباط a_kherad@
در حاشیه