کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رشت:

برقراری عدالت و رفاه اجتماعی دغدغه اصلی مردم است/ مشکلات برفی گیلان از بی عرضگی مدیران غیر بومی

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت گفت: برقراری عدالت و تامین رفاه اجتماعی از دغدغه های مهم مردم جامعه است.

برقراری عدالت و رفاه اجتماعی دغدغه اصلی مردم است/ مشکلات برفی گیلان از بی عرضگی مدیران غیر بومی

به گزارش ۸دی،  مجید دلاور پنجشنبه شب در همایش انتخاباتی و در جمع مردم و بازاریان رشت اظهار کرد: در حال حاضر مردم جامعه با مشکلاتی مواجه هستند و باید باری از دوش مردم کم و برای پیشرفت جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اگر مجلس عصاره فضایل ملت بود مردم تا این اندازه در مضیقه معیشت نبودند، انتخابات را حق الناس خواند و گفت: تعداد زیادی از جوانان از اشتغال محروم هستند و باید مشکلات را کاهش دهیم.

کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رشت دغدغه اصلی جامعه را بر قراری عدالت و رفاه اجتماعی دانست و افزود: تبعیض وجود دارد و برای تامین رفاه مردم باید تلاش کنیم و این امر وظیفه ما را بیشتر می کنند.

دلاور ادامه داد: امروز مسوولان حتی نمی توانند مسئله ای از مسایل کشور را حل کنند و مجلس رها شده است.

این نامزد انتخاباتی با اشاره به اینکه برخی در تلاش هستند وارد مجلس شوند ولی قدرت فهم قانون را ندارند، تصریح کرد: کشور باید مبتنی بر دانش پیش برده شود.

وی مشکلات برف اخیر گیلان و رشت را ناشی از بی عرضگی مدیران دانست و خاطرنشان کرد: شورای شهر رشت با انتخاب شهردار غیر بومی مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کردند و نماینده های استان نیز استاندار از بوشهر می آورند و او را همراهی می کنند.

دلاور هدف برخی نماینده ها را مهره چینی های بعد از انتخابات خواند و یادآور شد: مشکلات به حدی است که نخبه ها کشور را به خاطر وجود تبعیض ترک می کنند.

کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رشت با انتقاد از عدم کارآیی نوبخت در گیلان متذکر شد: این آقای رشتی جز وعده و نمایش دادن کاری نکرد.

این فعال سیاسی اجتماعی گفت: اولین انتظار از او این بود که قوی ترین نیرو را برای استان انتخاب کند که اینگونه نشد.

دلاور بر انتخاب فرد اصلح توسط مردم تاکید کرد و گفت: ما مردم نماینده ها را انتخاب می کنیم و باید به گونه ای انتخاب کنیم که به ما خیانت نکنند.

وی به مردم حوزه انتخابیه رشت قول داد در صورت انتخاب شدن از حق و حقوق مردم و جوانان دفاع کند و از مجلس و دولت مطالبه گری داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه