سردار علیزاده هم فهرست اموالش را منتشر کرد

نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه رودسر و املش فهرست اموالش را منتشر کرد.

سردار علیزاده هم فهرست اموالش را منتشر کرد

به گزارش ۸دی، سردار نظرعلی علیزاده با بیان اینکه زندگی اش تاکنون بر اساس حقوقی که از سپاه پاسداران دریافت کرده است، گذرانده است اظهار کرد: پس از بازنشستگی هم همان حقوق بازنشستگی قانونی را دریافت کرده ام.

وی با بیان اینکه دو قطعه باغ چای و پرتقال که ارثیه پدری است و متراژ محدودی دارد در اختیارش قرار دارد، افزود: یک خانه مسکونی یک طبقه و نسقی در منطقه پیرکلاچای رشت به همراه یک حودرو که از آن استفاده می کنم در اختیار دارم.

نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه رودسر و املش گفت: چیزی به نام اسپانسر انتخاباتی نداشته ام و ندارم و هزینه های ستاد توسط کمک های مردمی و به صورت خودجوش تامین می شود.

علیزاده گذشته من نشان داده آنجایی که منافع ملت و انقلاب باشد از منافع شخصی کوتاه می آیم، ادامه داد: تاکنون به کسی اجازه نداده ام که از ظرفیت من به نفع منافع شخصی اش استفاده کند و از این پس نیز این اجازه را نخواهم داد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
سلام من موندم این همه افرادپاکدست داریم چراوضع کشوراین مدلیه .امیدوارم فقط موقع رای گرفتن همه خوب میشن این همچنان ادامه داشته باشه
خان
سلام آقای علیزاده و کل اقوام و برادرانش را میشناسم انسان های بسیار شریفی هستند و همیشه در راه کمک به دیگران و حل مشکلات قدم برداشته اند ان شالله به عنوان بهترین انتخاب راهی مجلس شوند
در حاشیه