راه‌های جلگه ای شهرستان املش بازگشایی شد

 فرماندار املش از بازگشایی تمام راه‌های جلگه ای شهرستان خبر داد.

راه‌های جلگه ای شهرستان املش بازگشایی شد

به گزارش ۸دی، محمد رنجبر صبح جمعه گفت:با فعالیت شبانه روزی اکیپ های راهداری و نیروهای دهیاریها و شهرداریها تمام راههای شهر املش و رانکوه و روستاهای جلگه ای شهرستان املش به جز روستای تابستان نشین از بخش مرکزی املش برف روبی و بازگشایی شده است.

وی با اشاره به اینکه یک اکیپ ویژه علاوه بر اکیپ مستقر در بخش ملکوت  رانکوه املش(روستاهای ییلاقی) با ۳ دستگاه لودر امروز وارد این بخش خواهند شد افزود: انشاءالله تا فردا تمام راههای روستاهای کوهستانی املش بازگشایی خواهد شد.

وی اظهار داشت:برق ۷۰ درصد مشترکین شهری املش وصل شده است و تا امشب برق تمام مشترکین شهری املش و شهر رانکوه املش وصل خواهد شد.

رنجبر خاطرنشان کرد: مهم ترین چالش شهرستان در بخش برق است  و ما با فعال کردن ۱۰ اکیپ متشکل از نیروهای اداره برق املش و نیروهای برق استان مازندران و  خراسان شمالی  تلاش خواهیم کرد تا یکی دو روز آینده به علت گستردگی افتادگی تیرهای برق و پارگی سیم های برق در مناطق روستایی ،برق تمام  روستاهای شهرستان املش را وصل نماییم.

فرماندار املش افزود:آب شرب ۷۰ درصد از مردم شهر املش وصل شده است و ۳۰ درصد باقیمانده نیز تا امشب وصل خواهد شد.با استفاده ازیک ژنراتور قوی در مجتمع آب روستایی چهارده ازبخش مرکزی املش توانستیم به ۹روستای همجوار آن آبرسانی کنیم و انشاءالله آب شرب روستاهای باقیمانده نیز با تقویت پمپاژ تا فردا برقرارخواهدشد.

شهرستان املش با ۲بخش مرکزی و رانکوه در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه