در بیانیه سپاه قدس گیلان آمده است؛

مردم ایران هیچگاه در مقابل ستمگران کوتاه نخواهند آمد

سپاه قدس گیلان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

مردم ایران هیچگاه در مقابل ستمگران کوتاه نخواهند آمد

به گزارش ۸دی، سپاه قدس گیلان انقلاب همزمان با فرا رسیدن ۲۲بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

وعد اللّه الّذین ءامنوا منکم وعملوا الصَّلحت لیستخلفنّهم فى الأرض کما استخلف الّذین من قبلهم … ولیبدّلنّهم مّن بعد خوفهم أمنا …

خداوند به کسانی که از شما ایمان آورده‌ اند و اعمال صالح انجام داده‌ اند وعده می‌دهد که آنها را قطعا خلیفه روی زمین خواهد کرد، همانگونه که پیشینیان را خلافت روی زمین بخشید… و خوف و ترس آنها را به امنیت و آرامش مبدل می‌کند….»

پیروزی انقلاب اسلامی ایران را می‌توان مهم‌ترین واقعه در طول یک قرن اخیر دانست؛ انقلابی که به رهبری امام خمینی(ره) و براساس مبانی اسلامی تحولی شگرف در سراسر جهان به وجود آورد و معادلات مستکبران عالم را برهم زد.

انقلابی که با حمایت اقشار مختلف ملت ایران توانست پایه‌های کاخ ستم‌شاهی را به لرزه در بیاورد و با الگو‌برداری از قیام سیدالشهدا(ع) آزادگی، استقلال و عزت را به این مرز و بوم بازگرداند.

بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه خودشان مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانسته و بر لزوم خدمت‌رسانی مسئولان به مردم و به ویژه مستضعفان تاکید کردند.

پس از امام راحل، مقام معظم رهبری نیز با ادامه دادن مسیر امام خمینی(ره)، همواره اراده ملت ایران و حضورشان در میادین دفاع از انقلاب را باارزش‌ترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

مردم ایران اسلامی باوجود تمامی مشکلات همواره پای اصول، آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایستاده و اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به بیگانگان ندادند.

در شرایط حساس کنونی که دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران با اعمال تحریم‌های ظالمانه به دنبال ایجاد تنش داخلی در کشور و دور کردن مردم از نظام هستند، ایستادگی و مقاومت ملت ایران سبب شده است تا مستکبران جهان به ویژه دولت تروریست آمریکا و رژیم کودک‌کش اسرائیل نقشه‌های خود را بر باد رفته ببینند.

حضور حماسی ملت ایران در مراسم تشییع پیکر سرباز رشید سپاه اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بار دیگر نشان داد که مردم هیچگاه در مقابل ستمگران کوتاه نخواهند آمد و همواره از خدمت‌گزاران خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتیبانی می‌کنند.

سپاه قدس گیلان از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان گیلان دعوت می‌کند تا امسال نیز بار دیگر با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن سیلی محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی زده و نشان دهند که اگر آن‌ها شهید سلیمانی را از ما گرفتند، امروز هزاران هزار قاسم سلیمانی دیگر برای اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی در میدان حضور دارد.

والسلام علی عبادالله‌الصالحین
روابط عمومی سپاه قدس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه