فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

یک واحد مسکن محرومین در رشت به بهره برداری رسید

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از افتتاح یک واحد مسکن محرومین دیگر از مجموعه سه واحد مسکن آماده افتتاح در طول دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ۸دی،، یک واحد مسکن محرومین توسط فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در جاده پیربازار رشت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در حاشیه افتتاح این واحد مسکونی در گفت‌و‌گو با خبرنگار … در رشت، اظهار کرد: سپاه ناحیه مرکزی رشت از ابتدا تا پایان سال احداث ۴۳ واحد مسکن محرومین را در دست ساخت دارد.

سرهنگ جمشید اصحابی با بیان اینکه تعدادی از این واحدها در گذشته افتتاح و به بهره برداری رسیده، گفت: سه واحد از مسکن محرومین از مجموع تعداد سپاه ناحیه مرکزی رشت در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه واحد های ساخته شده سپاه ۵۰ متر زیربنا دارند، گفت: برای هر کدام از آنها ۵۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است و بیشتر عملیات اجرایی آن توسط بسیجیان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت یکی از اهداف سپاه را کمک به محرومان و آسیب دیدگان اجتماعی برشمرد و افزود: سپاه گیلان طی سال گذشته ۱۰۰۰ واحد مسکن برای اقشار ضعیف و محروم ساخته و ساخت یک هزار واحد دیگر را نیز طی امسال اتمام و‌ تحویل متقاضیان قرار خواهد داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه