محمدرضا عوض نیا

نوبتی هم که باشد نوبت جوانان است

فارغ از هر نوع نگاه حزبی و باندی، برای اعتلای نام ایران و رفع مشکلات ایجاد شده توسط فسیلهای اشرافی به پا خواسته و دهان حاشیه سازان و‌دوقطبی بازان را ببندید.

نوبتی هم که باشد نوبت جوانان است

 ۸دی: دهه مبارکه فجر را آغاز میکنیم در حالی که داغ حاج قاسم هنوز سرد نشده ولی انقلاب اسلامی به اوج اقتدار و عظمت دست یافته، چرا که تشابه این دوران با دوران جنگ احزاب و به میدان آمدن و همدستی تمامی قدرتهای مادی و دشمنان داخلی و خارجی برای زمین زدن ایران، خود مهر تاییدی بر این اقتدار است.

این اقتدار را باید به فال نیک گرفت و برای ورود به دوران تمدن نوین اسلامی دستهای تمام مدیران فاسد، مغرور، دوتابعیتی و غربگرا را که در چهل سال گذشته قصد داشتند عمدا نظام را ساقط کنند و با مقاومت مردم مواجه شدند، از شاهراه های حیاتی اقتصاد، فرهنگ و سیاست قطع کرده و به حضور تربیت یافتگان مکاتب لیبرالی و دانش آموختگان اندیشکده های غربی و دوتابعیتیهای وطن فروش پایان داد و قاعده ی نفی سبیل را با جرات و شهامت بر نهادهای تصمیم گیر کشور، خصوصا وزارت وابسته ی ارتباطات حاکم کرد.

با اهدای جایزه توسط وزارت ارشاد به فردی که به همه ی مقدسات اسلام، انقلاب و نظام بارها توهین کرده و عربده کشی سلبریتی های معاف از مالیات که روی درد مردم میلیاردها تومن کاسبی میکنند در جشنواره هایی بنام فجر و به کام ضدانقلاب میتوان به عمق نفوذ و ضدیت برخی از مسئولان با اسلام، ایران و مردم پی برد.

باید برای ادامه ی فعالیت این مدیران ضدانقلاب که از رنج مردم خوشحالند و هدفشان مأیوس کردن ملت از انقلاب و اسلام است فکری عاجل نمود تا بیش از این مردم سختی کشیده و‌ مقاوم ایران را رنج ندهند و‌ مجلس آینده باید راه برون رفت از بن بست ساختگی مدیران پرادعای کهنسال و بی حال را هموار نماید. نوبتی هم که باشد نوبت جوانان است.

فارغ از هر نوع نگاه حزبی و باندی، برای اعتلای نام ایران و رفع مشکلات ایجاد شده توسط فسیلهای اشرافی به پا خواسته و دهان حاشیه سازان و‌دوقطبی بازان را ببندید.

نویسنده: محمدرضا عوض نیا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه