نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

ادبیات انقلاب اسلامی، ادبیات کرامت و مقاومت است/ عرصه مقاومت با شهادت سردار قاسم سلیمانی، بین‌المللی شده است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ادبیات انقلاب اسلامی، ادبیات کرامت و مقاومت است و بی‌تدبیری‌ها و بیان برخی حرف‌ها در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست .

ادبیات انقلاب اسلامی، ادبیات کرامت و مقاومت است/ عرصه مقاومت با شهادت سردار قاسم سلیمانی، بین‌المللی شده است

به گزارش خبرنگارهشت دی، آیت الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، در مراسم گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع جنازه سردار شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی در صحنه برون مرزی، محور مقاومت بود و جنایت تروریستی آمریکا در فهرست تاریخی جنایات استکبار علیه ملت ایران اضافه شد.

رمضانی با اشاره به دخالت آمریکا در شکل گیری حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری گفت: صداقت مسئولین نظام در به عهده گرفتن مسئولیت خطای انسانی این فاجعه در مقایسه با اعلام علنی و به عمد شلیک ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران نکته قابل توجهی است.

●زیر سوال بردن همه خدمات اثرگذار سپاه همنوایی با دشمن است

وی ادامه داد: زیر سوال بردن همه خدمات اثرگذار سپاه در کشور توسط عده‌ای معدود، همنوایی با دشمن و نشناختن قدر امنیتی است که توسط رشادت‌های نیروهای جان برکفی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی ایجاد شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی فرهنگ خشونت تولیدشده غرب را از بین برد افزود: سردار قاسم سلیمانی یک چهره امنیتی و دفاعی بود که حتی آمریکا و اروپا هم باید از این شخصیت برای از بین بردن گروه متوحش داعش تشکر کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های تحت سیطره نظام رسانه‌ای صهیونیست به صورت گسترده در حال تخریب شخصیت و جامعیت شهید سلیمانی هستند افزود: حاج قاسم، جزء معدود شخصیت‌های نجات‌بخش جامعه بشری است ولی به عنوان تروریست‌ در کنار ابوبکر بغدادی معرفی می‌شود.

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه امنیت امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت‌ و فرماندهی شهید قاسم سلیمانی است ادامه داد: آمریکا خود با اجبار در عراق پایگاه نظامی زده ولی کسی که به دعوت رسمی دولت عراق در آن کشور حضور پیدا می‌کند را ترور می کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) امریکا را عامل بی‌نظمی و کشتار در سراسر جهان معرفی کرد و افزود: آمریکا نمی‌تواند عهده‌دار مدیریت کرامت بشری باشد و به همین منظور به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه ادبیات انقلاب اسلامی، ادبیات کرامت و مقاومت است اضافه کرد: بی‌تدبیری‌ها و بیان برخی حرف‌ها در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و قوای مجریه، قضائیه و مقننه باید در تراز نظام اسلامی و تمدن اسلامی قدم بگذارند.

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه آرمان های انقلاب و شهدای این مرز و بوم یک امانت است، افزود: عرصه مقاومت با شهادت سردار قاسم سلیمانی، بین‌المللی شده است و در مقابل استکبار جهانی امروزه با شعار مدرنیته، دنیای بشری را به بردگی کشانده‌اند.

وی ادبیات محتوایی فرهنگ فاطمی را مقابله با تفکر استعماری عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران براساس الگوپذیری از فرهنگ فاطمی شکل گرفته است و با توجه به اینکه ادبیات امام خمینی(ره)، ادبیات کرامت‌محور بود، ملت ایران ملت تهدید نیستند و هر تهدیدی را تبدیل به فرصت می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه