با حضور شهردار رشت در سازمان سرمایه گذاری شهرداری؛چگونگی واگذاری جمع آوری پسماندهای خشک به بخش خصوصی بررسی شد

شهردار رشت با حضور در نشست سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری رشت چگونگی واگذاری کار جمع آوری پسماندهای خشک به بخش خصوصی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

با حضور شهردار رشت در سازمان سرمایه گذاری شهرداری؛چگونگی واگذاری جمع آوری پسماندهای خشک به بخش خصوصی بررسی شد

  به گزارش ۸دی، ناصر حاج محمدی در نشست سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری رشت به تشریح اجرای طرح سامانه خرید و جمع آوری پسماندهای خشک از شهروندان اشاره ون اظهارکرد: موضوع تفکیک زباله ها از مبدا باید به صورت فرهنگ عمومی در آید.

شهردار رشت یکی از مشکلات اساسی شهر رشت در زمینه مدیریت پسماندها نبود سیستم مناسب تفکیک زباله ها از مبدا عنوان کرد که همه باید در راستای تشویق و ترغیب آحاد مختلف جامعه به این موضوع تلاش کنند.

حاج محمدی ادامه داد: با برنامه ریزی مشخص و مناسب و همچنین با بهره گیری از توانمندی های بخش خصوصی می توان این تهدید را به فرصتی ایده آل برای همه شهروندان، بخش خصوصی و شهرداری تبدیل نمود.

شهردار رشت به تشریح ابعاد مختلف این طرح و همچنین هزینه های مترتب بر چگونگی اجرای آن و نیز مشارکت بخش خصوصی برای اجرایی شدن طرح پرداخت.

گفتنی است در این نشست مریم گل احضار معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت، سجاد حسینی سرپرست کارخانه کود آلی و کارشناسان سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری رشت نیز حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه