فرمانده سپاه انزلی در نشست خبری:

مسئولان از روحیه جهادی و پتانسیل بسیجیان الگوبرداری کنند/ تقدیر از کارمندان نمونه بسیجی

فرمانده سپاه ناحیه انزلی، گفت: مسئولان از روحیه جهادی بسیجیان و پتانسیل بسیجیان الگوبرداری کنند و کشور را به اهداف مورد نظر خود برسانند.

مسئولان از روحیه جهادی و پتانسیل بسیجیان الگوبرداری کنند/ تقدیر از کارمندان نمونه بسیجی

به گزارش ۸دی؛ ” مهدی صفاتی ” فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته بسیج باگرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج مجموعه ای از آحاد مردم است که بنابر شرایط کشور و نیاز جامعه در عرصه های مختلف در حال خدمتگزاری است.

وی با بیان اینکه بسیجیان همانگونه که در عرصه جنگ تحمیلی در ۸سال دفاع مقدس جان خود را فدای انقلاب کردند  پس از جنگ هم بسیجیان در عرصه های مختلف با روحیه جهادی خود بحران زدایی کردند و مشکلات را رفع نمودند،افزود: امیدواریم مسئولان از روحیه جهادی بسیجیان و پتانسیل بسیجیان الگوبرداری کنند و کشور را به اهداف مورد نظر خود برسانند.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی در ادامه با اشاره به شعار امسال هفته بسیج که ” بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت ” است، گفت: گلباران مزار شهدا و برگزاری یادواره شهدا در روز پنجشنبه با حضور خانواده شهدا، دعای ندبه با حضور مداح کشوری حاج مجتبی رمضانی و پیاده روی خانوادگی از جهانگانی به سمت مزار شهدا، حضور سازمان یافته بسیجیان و حلقه های صالحین در نماز جمعه، وبرپایی ایستگاه سلامت و میز خدمت در نماز جمعه از مهمترین برنامه ها  سپاه ناحیه انزلی  است.

صفاتی از برپایی کارگاه آموزش سواد رسانه، اجرای تئاتر خیابانی، نشستهای  روشنگری؛ افتتاح پروژه محرومیت زدایی؛ تقدیر از کارمندان نمونه بسیجی، برپایی جشنواره غذا، برگزاری رزمایش بزرگ ” شکوه اقتدار و مقاومت ” از جمله برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و گفت:  اجرای گشت رضویون ؛ افتتاح پروژه محرومیت زدایی، جلسه انس و مودت بسیجیان،یادگاران دفاع مقدس و برگزاری مراسم شبی با قرآن در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام با حضور قاریان مطرح انزلی از دیگر برنامه  این هفته  می باشد.

فرمانده سپاه انزلی ضمن اشاره به حواشی اخیر در بحث گرانی بنزین توسط دولت اشاره کرد و ادامه داد: از مردم فهیم انزلی به دلیل همراهی و اجازه ندادن برای برهم خوردن آرامش و همچنین از بسیجیان بخاطر آماده‌باش بی منت‌شان در برقراری امنیت در سطح شهرستان قدرانی می کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه