سانحه در اتوبان قزوین به رشت یک کشته برجای گذاشت+ عکس

ئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در اثر برخورد دو خودروی سواری در محور قزوین به رشت یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

سانحه در اتوبان قزوین به رشت یک کشته برجای گذاشت+ عکس

به گزارش ۸دی؛سرهنگ نصرالله اظهارداشت: عصر دوشنبه دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان قزوین رخ داد که بر اثر آن یک نفر کشته و چند نفر مجروح شدند.

وی بیان کرد: در ساعت ۱۹ دوشنبه در محور قزوین به رشت در محدوده روستای حسین آباد دو خودروی سواری با یکدیگر برخورد کردند که در اثر آن یک نفر از سرنشینان کشته شد.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: همچنین ساعاتی قبل یک دستگاه تریلر در محور کرج به قزوین در محدوده شهر محمدیه به دلیل ناتوانی در کنترل از جاده منحرف شد و با نیوجرسی های وسط جاده برخورد کرد.

وی گفت: در این حادثه خوشبختانه به راننده آسیبی نرسید و جراحت جزیی در محل درمان شد.

سرهنگ بیگلری یادآورشد: از رانندگان انتظار داریم در موقع بارش که جاده ها لغزنده می شود با احتیاط تردد کنند و ضمن توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی بیان کرد: رانندگی در زمان بارندگی و لغزندگی جاده ها با زمان عادی فرق دارد ولی برخی در این شرایط نیز با سرعت تعیین شده در شرایط آب و هوای عادی تردد می کنند و در کنترل خودرو دچار مشکل شده و معمولا در این مواقع شاهد واژگونی خودرو هستیم.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآورشد: کاهش دید در مواقع بارش ها از جمله علت تصادفات است لذا توصیه می شود در هنگام بارندگی با سرعت پایین حرکت کرده و از ترمز زدن بیجا و سرعت بیش از حد مجاز جدا خودداری کنند.

  پیمان نامدار رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین هم گفت: در حادثه برخورد چند خودرو در محور قزوین به رشت متاسفانه یک نفر کشته شده است.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر با یک دستگاه آمبولانس و اورژانس با دو دستگاه آمبولانس در محل حادثه حاضر شده و به یاری مصدومان شتافتند و مجروحان به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند و مشکل خاصی ندارن

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه