زمین فوتبال وحدت آستارا با حضور وزیر ورزش افتتاح می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا با بیان اینکه زمین فوتبال این شهرستان با حضور وزیر ورزش افتتاح می‌شود، گفت: طبق تفاهم‌نامه منعقدشده با بنیاد مستضعفین و جانبازان چهار زمین ورزشی در روستاهای آستارا احداث می‌شود.

زمین فوتبال وحدت آستارا با حضور وزیر ورزش افتتاح می شود

به گزارش ۸دی، وحید خاصی‌پور در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهار کرد: تاکنون حدود سه‌ میلیارد تومان برای زمین فوتبال باشگاه وحدت آستارا هزینه شده است، این زمین نیمه اول آبان ماه جاری با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی مساحت جاده تندرستی زمین فوتبال باشگاه وحدت شهرستان آستارا را دو هزار مترمربع و مقدار اعتبار هزینه‌شده برای تجهیز آن را حدود ۶۰۰ میلیون تومان دانست و گفت: استانداردسازی زمین فوتبال و تجهیز آن به سکو، سیستم روشنایی و اسکوربورد به پنج میلیارد تومان نیاز داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا پیشرفت فیزیکی استخر سرپوشیده این شهرستان را ۷۰ درصد دانست و تصریح کرد: برای این پروژه تاکنون دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه‌شده که برای بهره‌برداری آن در خردادماه سال ۹۹ به سه‌ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.

خاصی‌پور با بیان اینکه طبق تفاهم‌نامه منعقدشده با بنیاد مستضعفین و جانبازان قرار است چهار زمین ورزشی در روستاهای بیجاربین، ویرمونی، عنبران و عباس‌آباد احداث شود، افزود: برای تجهیز هر یک از زمین‌های ورزشی فوق به فنس، زمین بازی، نورافکن و جاده تندرستی به ۲۵۰ میلیون تومان نیاز داریم.

وی تعداد هیئت‌های ورزشی را ۳۷ هیئت و تعداد باشگاه‌های فرهنگی ورزشی را ۴۴ باشگاه و تعداد ورزشکاران سازماندهی‌شده را سه ‌هزار و ۵۰۰ نفر دانست و گفت: ورزشکاران شهرستان آستارا در میادین شهرستانی، استانی، ملی و بین‌المللی ۴۷ مدال طلا، ۱۶ مدال نقره و ۳۰ مدال برنز طی هشت ماه گذشته کسب کردند.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه