اختصاصی 8دی؛

تلاش مردمی برای حفظ پل چوبی یک روستا/ بخشدار کرگانرود: پل بتنی با ۵۰درصد پیشرفت در حال ساخت است + فیلم

در حالی که یک فیلم توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد اهالی روستا کلات خطبه سرا در حال حفظ و نگهداری پل چوبی ارتباطی روستا هستند، بخشدار کرگانرود تالش در گفتگو با ۸دی می گوید این فیلم خبرنگاری ژورنالیستی است و پل بتنی کنار این پل چوبی را نشان نداده اند.

تلاش مردمی برای حفظ پل چوبی یک روستا/ بخشدار کرگانرود: پل بتنی با ۵۰درصد پیشرفت در حال ساخت است + فیلم

به گزارش هشت دی، فیلمی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد اهالی روستای کلات خطبه سرا بخش کرگانرود تالش دست به کار شده و سعی در حفظ پل چوبی ارتباطی روستا در سیل اخیر هستند.

اگرچه مردم این روستا تمام همت شان برای نگهداری این پل چوبی به کار برده اند اما بخشداری کرگانرود و مسئولین شهرستانی باید پاسخ دهند که تاکنون چه اقداماتی برای ساخت پل در این روستا و روستاهای مشابه انجام داده اند؟

مانی زرشکی بخشدار کرگانرود در همین رابطه در گفت و گو با خبرنگار هشت دی در رابطه با وضعیت تردد روستاییان کلات خطبه سرا اظهار کرد: اکنون شدت آب فروکش کرده است.

وی با اشاره به ساخت پل بتنی ماشین رو کنار این پل چوبی بیان کرد: پل در حال آماده سازی است و تاکنون ۵۰درصد پیشرفت داشته است.

بخشدار کرگانرود با بیان اینکه تعداد مردم این منطقه خیلی کم هستند و راه عمومی نیست افزود: دیوان‌ محاسبات‌ برای ساخت چنین پلی در این منطقه کم جمعیت به ما اعتراض کرده است.

وی در رابطه با وضعیت رفت و آمد مردم گفت: راه رفت و آمد برقرار است و حتی راه دیگری نیز وجود دارد و فیلم مذکور کمی خبرنگاری و ژورنالیستی است که پل بتنی کنار این پل چوبی را نشان نداده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه