در گفتگو با 8دی مطرح شد:

رییس اداره آموزش و پرورش سنگر: “علیرضا” در بخش مراقب های ویژه بستری است

رئیس اداره آموزش و پرورش سنگر در رابطه با وضعیت دانش آموز حادثه دیده در ریل قطار رشت_تهران گفت: این دانش آموز در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

رییس اداره آموزش و پرورش سنگر: “علیرضا” در بخش مراقب های ویژه بستری است

غلامحسین ایزدیار رئیس اداره آموزش و پرورش سنگر دقایقی قبل پس از عیادت از دانش آموز حادثه دیده سنگری در ریل قطار رشت در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با وضعیت این دانش آموز اظهار کرد: با پزشک، پدر و خود دانش آموز صحبت کردم و حال وی خوب است.

ایزدیار با بیان اینکه خوشبختانه طبق گفته پزشک ضربه سطحی بوده و شکستگی و خونریزی داخلی پش نیامده ادامه داد: پس از ویزیت توسط پزشک معده و پایدار بودن حال او، فردا مرخص خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش سنگر با اشاره به اینکه دانش آموز در بخش مراقبت های ویژه بستری است و نمیتوان خیلی با او صحبت کرد گفت: پس از مرخص شدن درباره جزئیات حادثه با او صحبت می کنیم.

به گزارش ۸دی قطار رشت_تهران در منطقه پلیس راه سروان نرسیده به سه راه شهرستان سنگر با این دانش آموز برخورد کرده که با حضور اورژانس به بیمارستان پورسینا رشت منتقل شد.

این دومین برخورد قطار با عابرین در استان گیلان در چند وقت اخیر است و پیشتر قطار با یک عابر در محدوده رستم آباد رودبار هم برخورد داشته است.

 

تصاویر این حادثه را اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه