نماینده انزلی در گفتگو با 8دی:

واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی فشار مجلس به دولت است/ وجود بیش از ۷۰ هزار پروژه نیمه تمام عمرانی در کشور

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به وجود بیش از ۷۰ هزار پروژه نیمه تمام عمرانی در کشور، گفت: واگذاری پروژه های عمرانی استان ها به بخش خصوصی فشار مجلس به دولت است.

واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی فشار مجلس به دولت است/ وجود بیش از ۷۰ هزار پروژه نیمه تمام عمرانی در کشور

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به وصعیت پروژه های نیمه تمام در کشور، اظهار کرد: با توجه به کمبود اعتبارات در کشور پروژه های استان کند پیش می رود.

وی با تأکید براینکه واگذاری پروژه های عمرانی استان ها به بخش خصوصی فشار مجلس به دولت است، گفت: دولت برای ورود بخش خصوصی تحت فشار مجلس است تا این پروژه ها را سامان دهد و شرایط برای ورود و سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود.

نماینده انزلی در مجلس با اشاره به اینکه مجلس به دنبال مشخص کردن تکلیف این پروژه ها در پایان عمر دولت دوازدهم است، اضافه کرد: دولت باید کار خیلی محکمی در این رابطه انجام دهد و همه باید در این بخش کمک کنند تا بیش از ۷۰ هزار پروژه نیمه تمام عمرانی کشور تکمیل شود.

خسته بند با تأکید براینکه تکمیل این پروژه ها حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد، اضافه کرد: نقدیندگی بالای ۷۰۰ هزار میلیارد تومان وجود دارد اما جهت دهی باید طوری باشد که بخش خصوصی به این سمت و سو بیاید.

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه با گذر زمان پروژه ها از توجیه اقتصادی فنی می گذرند و دیگر توجیهی ندارند، افزود: بدین ترتیب هر سال ۲۵ تا ۳۰ درصد هزینه ها بالامی رود و فاصله اعتبارات اولیه و زمانی که برای تکمیل پروژه می برد چندین برابر می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه