تساوی شاگردان نظرمحمدی در سردارجنگل

عصر امروز و از هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم سپیدرود در رشت میزبان تیم آلومینیوم اراک بود که در پایان این مسابقه بدون گل به پایان رسید.

تساوی شاگردان نظرمحمدی در سردارجنگل

به گزارش ۸دی؛ عصر امروز و از هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم سپیدرود در رشت میزبان تیم آلومینیوم اراک بود که در پایان این مسابقه بدون گل به پایان رسید.

 دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک  از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داور وسط: جواد رحیم زاده

کمک اول: حامد صفایی

کمک دوم: عدنان پیروی

داور چهارم: مهرداد خسروی

ناظر داوری: رامین عرفانیان

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

مهدی اسلامی، مهیار نوری، امید سام‌کن، ساسان شیرمردی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا زینال‌خیری، میثم فردوسی، مجتبی محبوب مجاز، محمد دادرسی، نوید حیدری و ایمان شوریابی.

سرمربی: علی نظرمحمدی

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک:

سجاد بیرانوند – میثم مجیدی – علی گودرزی – رامتین سلیمان زاده – امیرحسین جدی – سیدمهدی حسینی – حمید نعمتی – محمد علی‌نژاد – میلاد قربان زاده – سعید خردمند – سیدمیثم آقایی.

سرمربی: محمود فکری

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک با کسب سومین برد پیاپی که مصادف با دومین برد خارج از خانه این تیم است، خود را به جمع شش تیم برتر این لیگ رساند، سرخ‌های شهر باران با توجه به تساوی داماش، بهترین تیم گیلانی از لحاظ کسب امتیاز تا پایان هفته پنجم هستند.

انسجام و یکدلی شاخصه اصلی تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته‌های اخیر است، در این تیم از بازیکنان نیمکت نشین تا بازیکنان ترکیب اصلی تنها یک هدف را دنبال می‌کنند؛ نبرد تا پای جان و پیروزی!

سرخ پوشان رشتی روز شنبه سی‌ام شهریورماه در هفته ششم رقابت‌های لیگ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌روند، اراکی‌ها با کسب ۱۱ امتیاز و تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به سپیدرود رشت در رتبه پنجم جدول ایستاده‌اند و پیروزی احتمالی سپیدرود می‌تواند جای تیم‌های ششم و پنجم جدول را عوض کند.

سپیدرود رشت در حالت خوش‌بینانه در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم اراک و توقف تیم‌های بالانشین جدول می‌تواند برای نخستین بار به صدر جدول دست پیدا کند.

دو تیم در ۱۵ دقیقه نخست مسابقه با ارسال از جناحین و گردش توپ در نقاط مختلف زمین سعی در نفوذ به روزنه دفاعی حریف داشتند، آفسایدهای متعدد مهم‌ترین اتفاق در ۱۵ دقیقه ابتدایی مسابقه بود.

دو تیم در ادامه بازی کسل‌کننده‌ای از خود به نمایش گذاشتند و اشتباهات فردی مهم‌ترین شاخصه دیدار سپیدرود و آلومینیوم در ۳۰ دقیقه پایانی نیمه نخست بود، این رویکرد در نهایت به تساوی بدون گل در نیمه اول منجر شد.

سپیدرود در نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کرد و موقعیت‌های پرشماری روی دروازه آلومینیوم اراک خلق کرد، حملات سپیدرود ثمری نداشته و بازی دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تساوی سپیدرود هفته تلخ فوتبال گیلان را تکمیل کرد! هفته‌ای که با دو شکست و یک تساوی برای فوتبال گیلان خاتمه یافت.

* در حاشیه:

– تیم فوتبال سپیدرود رشت برای نخستین بار در فصل جدید با درج اسپانسر بر روی پیراهن‌های خود به میدان می‌رود.

– بیش از ۴ هزار تن از هواداران سپیدرود رشت دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک را از نزدیک تماشا کردند.

– دیدار خانگی تیم فوتبال سپیدرود رشت برای نخستین بار در فصل جاری از شبکه استانی مرکز گیلان به‌صورت زنده و مستقیم پخش شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه