داماش گیلان ۰– گل ریحان ۳؛ نخستین شکست داماش در کرج رقم خورد

تیم فوتبال داماش گیلان نخستین شکست خود در رقابت‌های لیگ یک را مقابل گل ریحان البرز متحمل شد.

داماش گیلان ۰– گل ریحان ۳؛ نخستین شکست داماش در کرج رقم خورد

به گزارش ۸دی؛ دو تیم فوتبال داماش گیلان و گل ریحان البرز در هفته ششم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: محمدحسین ترابیان

کمک‌داوران: محمود نوری و دانیال باشنده

داور چهارم: شهاب محمدی

ناظر داوری: مجید ویشگاهی

ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان:

محمد ضیائی، آرمین منفرددوست، کنعان طاهرنژاد، سید کاظم رحمانی، بهتاش میثاقیان، محمد رستمی، علی حق‌دوست، میثم میرپسندیده، علیرضا توکلی، حسین فاضلی و سعید باقرپسند.

سرمربی: سیامک فراهانی

ترکیب تیم فوتبال گل ریحان البرز:

حجت صدقی، محمدحسین مهرآزما، رضا معقولی، محمدرضا خرسند نیا، مصطفی اکرامی، امید نظامی پور، محمد پاپی، امین درویشی، حمید دیوسالار، علیرضا ارجمندیان و محمد شادکام.

سرمربی: محمد نصرتی

نوار پیروزی‌های خانگی داماش با تساوی بدون گل مقابل مس کرمان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک پاره شد و این تیم با سه پله سقوط در مکان هشتم جدول ایستاد؛ داماشی‌ها در هفته ششم رقابت‌های لیگ یک در البرز به مصاف گل ریحان می‌روند، البرزی‌ها با کسب ۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به داماش گیلان در مکان نهم جدول ایستاده‌اند و مترصد فرصتی برای تصاحب جایگاه پسران شهر باران هستند.

گل ریحان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک در بابل مقابل رایکای این شهر تن به تساوی یک بر یک داد، مهرداد حیدری در دقیقه ۴۰ میزبان مسابقه را پیش انداخت، درحالی‌که هواداران حاضر در ورزشگاه دقایقی تا جشن نخستین پیروزی تیمشان در لیگ یک فاصله داشتند، ۱۰ دقیقه وقت اضافه مسابقه ترمز رایکا را کشید.

شاگردان نصرتی در وقت‌های اضافه نیمه دوم از روی نقطه پنالتی توسط سیدمحسن حسینی به گل تساوی دست پیدا کردند و دو تیم با تقسیم امتیازات زمین مسابقه را ترک کردند.

دیدار شاگردان فراهانی و نصرتی، فیزیکی دنبال شد و دو تیم با ارائه یک بازی درگیرانه سعی در تملک توپ و میدان داشتند، دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل زمین مسابقه را ترک کردند.

داماش گیلان که در هفته پنجم در خانه با تساوی بدون گل مقابل مس کرمان متوقف شد، این بار در البرز در حضور ۲۰۰ تن از هواداران تیفوسی خود در نیمه دوم دروازه تیمش را بازشده دید، محمدامین درویشی در دقیقه ۵۴ نخستین گل مسابقه را برای تیم گل ریحان به ثمر رساند.

داماش با دریافت گل دوم مسابقه اقدام به دو تغییر در ترکیب تیمش کرد، میلاد صفایی و سعید طالبی به ترتیب جایگزین علی حقدوست و علیرضا توکلی شدند، دو بازیکنی که خون تازه به رگ‌های داماش تزریق کردند تا مانع از نخستین شکست داماش در رقابت‌های لیگ یک شوند.

داماشی‌ها که همچنان در حسرت گل تساوی هستند آخرین تیر خود را رها کرده و جابر نصیری را جایگزین محمد رستمی کردند، درحالی‌که پسران شهر باران یکپارچه حمله بودند در دقیقه ۸۹ گل دوم را در یک ضد حمله دریافت کردند، این گل توسط شاهین مجیدی به ثمر رسید، گل ریحان سومین گل خود را نیز در دقیقه ۹۰ توسط محمد پاپی به ثمر رساند و دیدار دو تیم با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

شکست داماش گیلان در رقابت‌های لیگ یک فصل ۹۸-۹۹ برای نخستین بار رقم خورد و این تیم با شکست به استقبال مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی مقابل سایپا تهران می‌رود.

* در حاشیه:

– سعید باقرپسند در نیمه نخست مسابقه از داور دیدار، کارت زرد دریافت کرد.

– حدود ۲۰۰ تن از هواداران داماش گیلان با اتوبوس و خودروهای شخصی جهت حمایت از تیم محبوب خود از رشت به کرج آمده و در ورزشگاه انقلاب حضور دارند.

– ابراهیم صادقی سرمربی سایپا با حضور در ورزشگاه انقلاب کرج، نظاره‌گر مصاف گل ریحان و داماش است، داماش حریف هفته آینده سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه