سرمربی داماش:

برگ برنده داماش ثبات مدیریتی است/ از تیمم رضایت کافی ندارم

سرمربی داماش با بیان اینکه داماش امکاناتی برابر با دو تیم دیگر گیلانی دارد، گفت: تنها برگ برنده داماش ثبات مدیریتی این تیم نسبت به سایر تیم‌های گیلانی است.

برگ برنده داماش ثبات مدیریتی است/ از تیمم رضایت کافی ندارم

به گزارش ۸دی، سیامک فراهانی در نشست خبری پس از دیدار مقابل آرمان گهرسیرجان با اشاره به سخت‌کوشی بازیکنان داماش اظهار کرد: دو تیم داماش گیلان و آرمان گهر سیرجان بازی پایاپایی به نمایش گذاشته و موقعیت‌های پرشماری خلق کردند.

وی افزود: تیم ما در دو نیمه فوتبال متفاوت به نمایش گذاشت. از بازی شاگردانم در نیمه نخست رضایت ندارم ولی در نیمه دوم به شرایط خوب خودمان بازگشتیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

سرمربی داماش، گفت: هر دیدار شرایط خاص خودش را دارد و این بازی برای ما درس های خوبی به همراه داشت.

فراهانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه به عقیده خیلی ها داماش بهترین تیم گیلان است، گفت: داماش بهترین تیم گیلان نیست. اگر از نظر امتیازات بگویید که چهار هفته نخست لیگ نمی‌تواند ملاک خوبی باشد و از نظر کیفیت فنی باید بگویم که هنوز از تیمم رضایت کافی ندارم و با گذشت زمان باید کیفیت فنی خود را به شرایط لازمه برسانیم.

وی با بیان اینکه داماش در دوران گذار است، افزود: داماش پس از سه فصل در لیگ یک حضور پیدا کرد، داماش امکاناتی برابر با دو تیم دیگر گیلانی دارد و تنها برگ برنده داماش ثبات مدیریتی این تیم نسبت به سایر تیم‌های گیلانی است.

فراهانی بیان کرد: ما هم مثل تیم های دیگر گیلان مشکل مالی داریم اما مالک و مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را انجام می دهد. به طور نمونه در این شرایط سخت تاکنون پاداش های هر بازی به روز پرداخت شده است.

وی در مورد حضور داماش در جام حذفی تصریح کرد: در این رقابت‌ها با توجه به سیاست باشگاه شرکت می‌کنیم، به دلیل اینکه سهمیه داماش دیر گرفته شد چهار بازیکنی که در روزهای پایانی به تیممان اضافه شدند از شرایط بدنی ایده‌ال دور هستند و کم کم به تیم اضافه می شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه