امام جمعه رحیم آباد:

عرضه بنزین صادراتی توسط جوانان سپاهی نمونه تفکر جهادی و انقلابی است/ با تفکر غرب گرا و لیبرال به جایی نمی رسیم

امام جمعه رحیم آباد با بیان اینکه هرجا با تفکر جهادی و انقلابی عمل کردیم پیشرفت کردیم، گفت: با همت فرزندان کشور در سپاه پاسداران در شرایط تحریم برای اولین بار عرضه بنزین صادراتی متعلق به پالایشگاه ستاره خلیج فارس درصنعت نفت ایران صورت گرفته است.

عرضه بنزین صادراتی توسط جوانان سپاهی نمونه تفکر جهادی و انقلابی است/ با تفکر غرب گرا و لیبرال به جایی نمی رسیم

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام هادی حبیبی امام جمعه رحیم آباد در خطبه های نمازجمعه این شهر،با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان علمی، اظهار کرد: پیشرفت علمی سودمند برای کشور، با نگاه انقلابی و مبتنی بر تفکر اسلامی امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه در اوایل انقلاب جهاد سازندگی یادمان نرفته پیشرفت های فراوانی داشتیم، گفت: هرجا با تفکر جهادی و انقلابی عمل کردیم پیشرفت کردیم.

امام جمعه رحیم آباد ادامه داد: با تفکر غرب گرا و تفکر لیبرال نمی توانیم پیشرفت کنیم و اینگونه کاری که در یک یا دو سال باید انجام شود ۱۰ سال طول می کشد.

حجت الاسلام حبیبی گفت: ما نمونه تفکر جهادی و انقلابی را در این روزها می بینیم، با همت فرزندان کشور در سپاه پاسداران در شرایط تحریم برای اولین بار عرضه بنزین صادراتی متعلق به پالایشگاه ستاره خلیج فارس درصنعت نفت ایران صورت گرفته است.

وی افزود: این دستاورد در شرایط تحریم و بدون هیچ گونه اتکایی به کشورهای خارجی توسط جوانان ایرانی انجام شده است.

امام جمعه رحیم آباد رودسر در ادامه با بیان اینکه دهه اول ذی الحجه بسیار با فضیلت است، گفت: قرآن می فرماید: وَیَذْکُرُوااسْمَ اللَّهِ فِی أَیَّامٍ مَعْلُومَات(حج/۲۸)  “نام خدا را در ایامی معین یاد کنید” و یکی از این روزها، روز عرفه است.

وی ادامه داد: در حادیث آمده است: اگر در ماه رمضان از غفران الهی محروم شدید روز عرفه را دریابید.

امام جمعه رحیم آباد بیان کرد: عیدقربان، جشن تبعیت و تسلیم بی چون و چرا در محضر خدای متعال است همان طور که در آیات قرآن آمده است: “فَلَمَّابَلَغَ مَعَهُ السَّعْی قَالَ یَابُنَیَّ إِنِّی أَرَى فِی الْمَنَامِ أَنِّی أَذْبَحُکَ مَاذَاتَرَى قَالَ یَاأَبَتِ افْعَلْ مَاتُؤْمَرُسَتَجِدُنِی إِنْ شَاءَ اللَّهُ مِنَ الصَّابِرِینَ” (صافات /۱۰۲) “هنگامی که کارهای حضرت ابراهیم برای ساختن خانه خدابه پایان رسید، گفت: پسرم! من در خواب می بینم که تو را ذبح می کنم، نظرت را به من بگو و گفت: پدرم آنچه به آن مأمور شده ای انجام بده!.

وی با تأکید بر انجام سنت قربانی، گفت: در تقسیم گوشت قربانی فقرا در اولویت باشند.

 

خبرنگار: محمد سالدیده

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه