رییس سازمان ثبت اسناد مطرح کرد؛

مرحله اختبار پذیرفته شدگان آزمون سردفتری آغاز شد

رییس سازمان ثبت اسناد از آغاز مرحله اختبار پذیرفته شدگان آزمون سردفتری خبر داد و گفت: طرح کاداستر، کار ملی و مهمی است.

مرحله اختبار پذیرفته شدگان آزمون سردفتری آغاز شد

به گزارش هشت دی،ذبیح‌الله خدائیان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و پیشین دادگستری استان تهران درباره آزمون سردفتری سال ۱۳۹۷ گفت:بر اساس نتایج اعلامی، در حال اختبار شفاهی پذیرفته‌شدگان هستیم و هیئتی را به مشهد فرستادیم که افراد شرق کشور را اختبار کنند.

وی افزود: در بقیه استانها هم انجام خواهد شد و امیدواریم هر چه زودتر تمام شود و ما ابلاغ‌شان را صادر کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت ثبتی و کاداستری منطقه باستی‌هیلز و ویلاهای بنا شده  در آن گفت:طرح کاداستر، کار ملی و مهمی است که نیاز به تلاش بیشتر همکاران ما و سایر دستگاه‌ها دارد از جمله سازمان منابع طبیعی، امور اراضی، وزارت مسکن و شهرسازی و همه اداراتی که به نوعی در طرح کاداستر سهیم هستند؛ اگر همه همکاری کنند و دولت و مجلس در اختصاص بودجه لازمی که قانون پیش‌بینی کرده همکاری کنند، به نتیجه خواهیم رسید.

خدائیان درباره وضعیت ثبتی ویلاهای باستی‌هیلز گفت: آن مواردی که منابع طبیعی به ما نقشه داده، سعی کرده‌ایم جانمایی کنیم و حفاظت از آنها به عهده خودشان است و قطعا ما برای آنهایی که ویلا ساخته‌اند سندی صادر نکرده‌ایم، اما برای منابع طبیعی این کار را انجام داده‌ایم.

وی در خصوص شکایت سازمان بازرسی در رابطه با آزمون سردفتری و احتمال ابطال نتایج این آزمون گفت:از نظر ما آزمون در صحت و سلامت برگزار شده و الان هم در مرحله‌ی اختبار پذیرفته شدگان مرحله اول هستیم.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه