نزهتی: هواداران قدرت اصلی سپیدرود هستند

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه هواداران قدرت اصلی سپیدرود هستند، گفت: جایگاهمان را در لیگ یک نمی‌بینیم و برای صعود به لیگ برتر می‌جنگیم.

نزهتی: هواداران قدرت اصلی سپیدرود هستند

به گزارش هشت دی،محمد نزهتی  در رشت با اشاره به اینکه هواداران قدرت اصلی سپیدرود هستند، اظهار کرد: بازگشت نظرمحمدی به باشگاه سپیدرود اتفاقی ویژه بوده و افتخار این را دارم به‌عنوان نخستین بازیکن، قرارداد خود با سپیدرود را به مدت یک‌فصل دیگر تمدید کردم.

وی با بیان اینکه نظرمحمدی برای سپیدرود زحمات بسیاری کشیده است، افزود: فصل خوبی به همراه نظرمحمدی در لیگ دسته اول فصل ۹۵-۹۶ سپری کرده و با اتحاد و همدلی به لیگ برتر صعود کردیم، برای صعود سپیدرود به لیگ برتر زحمات بسیاری کشیده شد و سقوط این تیم به لیگ یک ناراحت‌کننده است.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت با تأکید بر تلاش سپیدرود برای صعود به لیگ برتر گفت: با شناختی که از آقای نظرمحمدی دارم، ایشان نفرات خوبی به تیم سپیدرود اضافه خواهند کرد و تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل خواهیم داد.

نزهتی با بیان اینکه لیگ دسته اول جایگاه سپیدرود نیست، خاطرنشان کرد: صعود مجدد به رقابت‌های لیگ برتر، کمترین حق هواداران سپیدرود رشت است، برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از سقوط به رقابت‌های لیگ دسته اول شش بازیکن خود را ازدست‌داده است، محمد بلبلی، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، میثم تهیدست، میلاد شیخی سلیمانی و میلاد قربانزاده از این تیم جدا شدند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه