مالک موقت سپیدرود:

باشگاه سپیدرود به صورت رسمی از باشگاه‌های استقلال، فولاد خوزستان و محمد بلبلی شکایت کرد

مالک موقت سپیدرود گفت: باشگاه سپیدرود به صورت رسمی از باشگاه‌های استقلال و فولاد خوزستان و محمد بلبلی شکایت کرد و به استقلالی‌ها گفتیم ۸۰۰ میلیون برای رضایت‌نامه بدهید.

باشگاه سپیدرود به صورت رسمی از باشگاه‌های استقلال، فولاد خوزستان و محمد بلبلی شکایت کرد

به گزارش ۸دی کیومرث بیات مالک موقت سپیدرود با بیان اینکه باشگاه سپیدرود به صورت رسمی از باشگاه‌های استقلال و فولاد خوزستان و محمد بلبلی شکایت کرد و به استقلالی‌ها گفتیم ۸۰۰ میلیون برای رضایت‌نامه بدهید اظهار کرد: این بازیکن دو سال و نیم با ما قرارداد دارد و ما به هیچ وجه برای این بازیکن رضایت‌نامه‌ای صادر نکرده‌ایم.

بیات با اشاره به اینکه این بازیکن برای خودش با این باشگاه و آن باشگاه قرارداد می‌ بندد ادامه داد: وقتی سازمان لیگ سر و سامان نداشته باشد، بازیکن راه می‌ افتد و برای خودش قرارداد می‌ بندد! بلبلی باید خودش را برای محرومیت آماده کند.

وی افزود: ما در نامه‌ مان به سازمان لیگ نوشته‌ایم که بلبلی ادعا دارد از باشگاه سپیدرود رضایت ‌نامه دارد، ما هم درخواست کرده‌ایم این رضایت ‌نامه به قوه قضائیه ارجاع داده شود تا تاریخ صدور آن مشخص شود و قوه قضایه کاملاً تشخیص خواهد داد آن برگه برای چه زمانی است

 محمودزاده: مدرکی برای فسخ قرارداد بلبلی دریافت نکرده‌ایم

فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در واکنش به کیومرث بیات گفت: وقتی مدرک یا قراردادی از بلبلی به سازمان لیگ نرسیده است، مگر می توانیم اظهار نظر کرده و درباره معتبر بودن این قرارداد صحبت کنیم؟ ما فقط در رسانه ها اخبار مربوط به بلبلی را خوانده ایم و تاکنون هیچ مدرکی به سازمان لیگ از او ارسال نشده است. بیات به چه حقی به سازمان لیگ توهین می کند و به خودش اجازه چنین کاری می دهد؟!

وی افزود: همه‌ی بازیکنان می ‌توانند فسخ کنند، اما با مسئولیت خودشان.هر بازیکنی بخواهد فسخ یکطرفه کند،‌ سازمان لیگ و کمیته نقل‌ و انتقالات این فسخ قرارداد را ثبت می ‌کند، اما هیچ مسئولیتی نمی ‌پذیرد. تمام مسئولیت فسخ قرارداد به عهده بازیکنی است که این کار را انجام می‌ دهد. ما هنوز هیچ مدرکی برای فسخ قرارداد محمد بلبلی فسخ دریافت نکرده‌ایم. وقتی هیچ مدرکی از سوی بیات یا باشگاه سپیدرود به ما ارسال نشده است، مگر ما باید پاسخگو باشیم؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه