رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

معرفی سیره وروش شهدا وانتقال آن به نسل آینده وظیفه خبرنگاران این سازمان است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت:معرفی سیره و روش شهدا وانتقال آن به نسل آینده وظیفه خبرنگاران این سازمان است.

معرفی سیره وروش شهدا وانتقال آن به نسل آینده وظیفه خبرنگاران این سازمان است

به گزارش خبرنگار هشت دی، سرهنگ دوم پاسدار مهدی پارسا بعدازظهر امروز در دیدار خانواده معظم نخستین شهید مدافع حرم پاسدار شهید امیر رضا علیزاده بابیان این مطلب اظهار کرد: این اقدام ما اظهار ادب به ساحت مقدس شهدا و تکریم از خانواده معظم شان است.

وی افزود: در واقع شهدا ناظر بر اعمال ما هستند که ترویج الگو از زندگی شهدا در بین مردم نیز یک وظیفه است.

پارسا با اشاره به اینکه امروز دشمن اصول وارزش های نظام وانقلاب را هدف خود قرار داده یادآورشد:در این راستا پاسداشت مقام شهدا وتوجه به خانواده های آنها به عنوان یکی از مهم ترین اصل انقلاب اولویت جبهه فرهنگی به شمار می رود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان بااعلام اینکه مدت کوتاهی است وظیفه این مسولیت بر عهده من قرار گرفته تاکید کرد: برنامه دیدار با خانواده های شهدا از مهم ترین برنامه های این سازمان برای بلند مدت تهیه وتدوین شده است.

در ادامه این دیدار همسر مکرم پاسدار شهید امیررضا علیزاده که بعنوان یه فرهنگی در یکی از مدارس شهر رشت به تعلیم وتربیت فرزندان این شهر مشغول است طی سخنانی از روحیه بلند همسرش به عنوان یک الگو یاد کرد وخاطر نشان کرد: من از ایشان فقط صبر وبردباری واستقامت آموختم که این ظرفیت موهبتی است که خداوند بزرگ فقط در وجود شهدا نهادینه کرده است.

ایمان پور با ببان اینکه فریضه امر به معروف ونهی از منکر بارزترین شاخصه شهید علیزاده بود گفت:من نیز تمام توان خود را به کار گرفته ام تا با الگو از همسر شهیدم این فریضه را در‌ بین دانش آموزانم ترویج دهم.

وی با اشاره به فرهنگ غنی ایرانی واسلامی ابراز امیدواری کرد: همه تلاشم را در راستای احیای این فرهنگ که با چالشی بزرگ مواجه شده بکار گیرم.

در پایان این دیدار که جمعی از خبرنگاران سازمان بسیج رسانه گیلان نیز حضور داشتند با اهداء لوح یادمان از مقام شامخ همسر شهید علیزاده تجلیل به عمل آمد.

به گزارش هشت دی، پاسدار شهید امیرضا علیزاده نخستین شهید مدافع حرم در تاریخ دهم اردیبهشت سال ۹۲ در مبارزه به جبهه کفر خونین بال شد و به یاران آسمانیش پیوست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه