لزوم توسعه فضاهای آموزشی در مدارس

فرماندار رشت با تا کید بر لزوم توسعه فضاهای آموزشی در مدارس و تجهیز و تعمیر این فضاها گفت: شورای آموزش‌وپرورش شهرستان رشت این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

لزوم توسعه فضاهای آموزشی در مدارس

به گزارش هشت دی،میرشمس مؤمنی‌زاده در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان رشت در محل فرمانداری رشت  با گرامیداشت هفته معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: توسعه فضاهای آموزشی در مدارس و تجهیز و تعمیر این فضاها یکی از موضوعات مهمی است که شورای آموزش‌وپرورش شهرستان رشت آن را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به لزوم تلاش‌ همگانی در خصوص گسترش فضاهای آموزشی در مدارس گفت: مهارت‌آموزی جوانان به‌عنوان آینده‌سازان کشور بسیار ضروری است و تنها نباید به آموزش‌های تئوری تکیه کرد بلکه با تکیه‌بر مهارت‌های آموزی و افزایش آگاهی مهارتی دانش آموزان می‌توان جهت توسعه کشور گام برداشت.

فرماندار رشت با اشاره به لزوم ارتقاء کیفیت آموزشی در آموزش‌وپرورش تصریح کرد: مشارکت مردم از طریق مؤسسات مردم‌نهاد و عمومی و همچنین مشارکت خیرین مدرسه‌ساز منتج به تحولات مثبت در آموزش‌وپرورش خواهد شد.

مؤمنی زاده از لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی آنان خبر داد و افزود: هزینه کردن در امر تعلیم و تربیت یک سرمایه‌گذاری مهم در جامعه است که منجر به جامعه بزرگ و ارزشمندی خواهد شد.

وی با تأکید بر رسالت آموزش‌وپرورش در تربیت نیروی انسانی آینده کشور بیان کرد: برای رسیدن به جامعه آموزشی مطلوب باید تلاش مضاعف نمود و از هیچ تلاشی مضایقه نکرد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه