در گفتگو با 8دی مطرح شد:

رییس شورای شهر آستانه: استعفایی در کار نیست/ زمان زیادی تا انتخابات مجلس باقی مانده است

رییس شورای شهر آستانه اشرفیه با رد استعفایش از شورا، مهم ترین مسئله شهری را بحث تملک عنوان کرد و گفت: تا این مشکل حل نشود امکان ایجاد زیر ساخت برای ما وجود ندارد.

رییس شورای شهر آستانه: استعفایی در کار نیست/ زمان زیادی تا انتخابات مجلس باقی مانده است

ابراهیم نجفی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، در پاسخ به شایعه استعفایش، گفت: فعلا استعفایی در کار نیست و با توجه به زمان طولانی تا برگزاری انتخابات مجلس، هرگونه اظهارنظری در این رابطه را به آینده موکول می کنم.

رییس شورای شهر آستانه اشرفیه در ادامه با اشاره به مسائل شهری با تأکید بر اینکه اعتباراتی که در کمیته برنامه ریزی تصویب شود معمولا تخصیصش شاید به ۳۰، ۴۰ درصد برسد، تصریح کرد: اکنون در بحث بافت فرسوده طرح باز آفرینی شهری را داریم که آخرین جلسه ستاد باز آفرینی تشکیل شد و مقرر شد اعتباری به ما بدهند.

وی با اشاره به اینکه در بحث طرح امکان سنجی توسعه حرم مطهر را داریم، اضافه کرد: یک ورودی حدود ۹۰۰ متر طول دارد و عرضش و بدنه اش بالغ بر ۸۰ متر است.

نجفی با بیان اینکه مهم ترین مشکل ما بحث تملک است، تصریح کرد: تا این مشکل حل نشود امکان ایجاد زیر ساخت برای ما وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه با تأکید براینکه با توجه به رکود در بازار مسکن درآمد شهرداری میزان متوسطی که برای پیش بینی بودجه داریم قطعا از طریق اخذ پروانه است، افزود: باتوجه به رکود بازار اقبال برای اخذ پروانه کمتر است.

وی با اشاره به اینکه یعنی صدور پروانه هایی که می تواند بودجه ما را تأکین کند با چالش مواجه است، اظهار کرد: شهرهایی مثل آستانه قطعا این مشکلات را دارند.

رییس شورای شهر آستانه اشرفیه ادامه داد: در پرداخت حقوق و عیدی کارکنان مشکل نداشتیم و بخشی از مطالبات پیمانکاران را پرداخت کردیم.

وی در ادامه با پروژه های در دست اجرای شهر را بازگشایی خیابان دسترسی به حرم آقا سید حسن(ع) از جاده کیاشهر، جنب مدرسه طالقانی، ادامه عملیات پیاده روسازی و انتقال تیر برق جهت آماده سازی آسفالت خیابان، شروع عملیات اجرای پیاده رو سازی از حرم تا معین در خرداد سال جاری، لوله گذاری در رودخانه جنب مسجد اهل بیت (ع) که از جلو مسجد آقا سید حسن (ع) عبور می نماید جهت رفع آب های سطحی نام برد و گفت: آسفالت خیابان گلستان کورکاء و شهید زنده دل و مصطفی دوست به زودی عملیاتی می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه