اختصاصی 8دی/

برپایی جشن عروسی ۷ زوج جوان در روستای سیل زده “چم مهر” لرستان به همت بسیجیان و موکب های گیلانی

مسئول تیم اعزامی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان از برگزاری جشن عروسی ۷ زوج جوان در روستای سیل زده “چم مهر” لرستان به همت بسیجیان و موکب های گیلانی در شب میلاد امام زمان (عج) خبر داد.

برپایی جشن عروسی ۷ زوج جوان در روستای سیل زده “چم مهر” لرستان به همت بسیجیان و موکب های گیلانی

مجتبی امیریان مسئول تیم اعزامی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان به مناطق سیل زده استان لرستان در گفتگو با ۸دی با اشاره به عملکرد دانشجوبان جهادی، اظهار کرد: این تیم اعزامی متشکل از دانشجویان استان گیلان است و اهم فعالیتشان لایروبی، تمییز کردن معابر و بیرون کشیدن اسباب و اثاثیه مردم از زیر گل و لای ناشی از سیل و همچنین توزیع اقلام ضروری و به طور کل کمک در هر کاری است که در توانمان باشد.

وی با اشاره به حضور حدود ۵۰نفر از دانشجویان گیلانی در این ستاد، گفت: این اردو حدودا یک ماهه است و تقریبا ۱۰ روز به پایان آن باقی مانده است.

مسئول تیم اعزامی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان گفت: مردم مطمئن باشند دانشجویان جهادگر ایران اسلامی تا بازگشت زندگی عادی در مناطق حضور خواهند داشت.

امیریان در ادامه با اشاره به برگزاری جشن عروسی ۷ زوج جوان  در روستای سیل زده و تخریب شده”چم مهر” گفت: جشن عروسی برای ۷زوج این روستا با پذیرایی از ۴۰۰۰نفر در شب میلاد امام عصر(عج) برگزار می شود.

وی افزود: درصدد تهیه جهیزیه برای نوعروسان این جشن نیز هستیم.

مسئول تیم اعزامی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در پایان با بیان اینکه همکاری بسیار خوبی میان گروه های جهادی جهت تقسیم کار در این منطقه مشاهده می شود، گفت: کلیه امور اجرایی و پذیرایی این مراسم برعهده تیم اعزامی دانشجویی استان و همچنین طبخ غذا برای ۴۰۰۰نفر نیز توسط موکب های استان گیلان مستقر در لرستان انجام می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه