رئیس پلیس‌راه استان گیلان خبر داد

مسدود بودن مسیر کمکی در محور رودبار

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با اعلام مسدود بودن محور مسیر کمکی در شهرستان رودبار گفت: به علت بارش باران و زیاد بودن آب رودخانه شاهد بالا آمدن آب در این مسیر بوده‌ایم که به‌ همین دلیل از تردد خودروها در این مسیر جلوگیری خواهد شد.

مسدود بودن مسیر کمکی در محور رودبار

به گزارش هشت دی،حسین محمد پور  با اشاره‌ به وضعیت جاده‌های استان گیلان اظهار کرد: در حال حاضر در محور خروجی رودبار شاهد حجم ترافیک سنگین برای خروج هستیم که امیدوارم وضعیت در این منطقه تغییر کند.

وی با اعلام مسدود بودن محور مسیر کمکی در شهرستان رودبار گفت: به علت بارش باران و زیاد بودن آب  رودخانه  شاهد بالا آمدن آب در این مسیر بوده‌ایم که به‌ همین دلیل از تردد خودروها در این مسیر جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با اذعان به اینکه از هم‌وطنان می‌خواهم بااحتیاط بیشتری به رانندگی در جاده‌ها بپردازند تصریح کرد: با توجه با بارش باران و لغزندگی جاده‌ها از رانندگان درخواست دارم تا با آرامش و‌ احتیاط بیشتری به سفر خود بپردازند تا با مشکلی مواجه نشوند.

محمد پور با بیان اینکه امکان تردد در محورهای کوهستانی وجود ندارد افزود: به علت بارش برف در ارتفاعات، مأموران راهنمایی رانندگی در این مناطق حضورداشته و‌ امکان تردد به ماشین‌های بدون زنجیر چرخ را نمی‌دهند.

وی با اشاره به بالا آمدن آب سد قوام در شهرستان آستانه‌اشرفیه بیان کرد: در عصر امروز و به دلیل بارش باران آب در سد قوام بالاآمده و به همین دلیل تا اطلاع ثانوی جاده لولمان به چهارده است مسدود است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه