فرماندار رشت:

۳۶۶ مراکز اقامتی در رشت برای پذیرایی از مسافران نوروزی مجهز شده است

فرماندار شهرستان رشت از آمادگی و تجهیز ۳۶۶ هتل، مهمانپذیر، مسافرکاشانه و مدرسه برای پذیرایی از گردشگران نوروزی خبر داد.

۳۶۶ مراکز اقامتی در رشت برای پذیرایی از مسافران نوروزی مجهز شده است

به گزارش هشت دی، میر شمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان رشت اظهار کرد: ۲۵۱ واحد اقامتی از هتل، مهمانپذیر، مسافرکاشانه، مجتمع‌های اقامتی، اقامتگاه بوم گردی با ۸۵۲ اتاق، ۲ هزار و ۲۶۴ تخت و ۲۵ هزار و ۳۰۵ صندلی در شهرستان رشت آماده ارائه خدمات اسکان به مسافران نوروزی است.

وی افزود:همچنین ۸۵ مدرسه با ۷۰۰ کلاس نیز برایاسکان مسافران اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در سه تیپ درجه یک، دو و سه آماده است.

فرماندار شهرستان رشت، از راه اندازی ستاد اسکان مسافران نوروزی در ورودی شهر رشت خبر داد و گفت: این ستاد به همراه ۲۰ غرفه صنایع دستی و ۵ غرفه جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های خدمات رسان و یک نماز خانه سیار برای خدمات رسانی به مسافران در نظر گرفته شده است.

میر شمس مومنی زاده افزود: ۷ مرکز اطلاع رسانی در شهر رشت و مبادی ورودی آن برای راهنمایی مسافران و توزیع دفترچه راهنما و نقشه راه اندازی شده است.

وی، با بیان اینکه در شهرستان رشت برنامه‌های متنوعی برای سرگرمی همشهریان و مسافران تدارک دیده شده است، گفت: اجرای تئاتر خیابانی در پیاده راه فرهنگی رشت، اجرای موسیقی سنتی و آیین‌های بومی – محلی نظیر لافند بازی و عروس گولی در موزه میراث روستایی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های محلی در پارک شهر، پیاده راه فرهنگی رشت، جاده رشت به انزلی و جاده رشت به فومن مهمترین این برنامه‌ها است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه