مدیرکل ورزش و جوانان گیلان :

اختصاص اعتبار ۶۲۰ میلیارد ریالی ثمره سفر روحانی به گیلان است/ برگزاری همایش بزرگ کارآفرینی ورزش به میزبانی گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به رشد ۱۵۰ درصدی حوزه‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: یکی از ثمرات سفر رئیس‌جمهوری به گیلان، اختصاص اعتباری بالغ‌بر ۶۲۰ میلیارد ریال در حوزه ورزش و جوانان گیلان بوده است.

اختصاص اعتبار ۶۲۰ میلیارد ریالی ثمره سفر روحانی به گیلان است/ برگزاری همایش بزرگ کارآفرینی ورزش به میزبانی گیلان

به گزارش هشت دی،مریم بخشی در رشت با اشاره به انتصاب وی به‌عنوان نخستین بانوی مدیر در تاریخ ورزش کشور اظهار کرد: با حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان کشور و استاندار گیلان به‌عنوان نخستین بانوی ایرانی به سمت مدیرکلی ورزش و جوانان یک استان منصوب شدم و باانگیزه بالا به ورزش استان و کشور خدمت می‌کنم.

انتصاب به‌عنوان نخستین مدیرکل بانوی تاریخ ورزش کشور

وی با تأکید بر رشد چشمگیر شاخص‌های ورزشی در استان گیلان خاطرنشان کرد: رشد ۳۰ تا ۱۵۰ درصدی حوزه‌های مختلف در سال ۹۷ مؤید عملکرد درخشان اداره کل ورزش و جوانان گیلان بوده و حوزه‌های ورزش همگانی، روستایی و جوانان اهم این حوزه‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزایش تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته استان را یکی دیگر از شاخص‌های رشد حوزه‌های اداره کل ورزش و جوانان در سال ۹۷ دانست و افزود: ورزشکاران با حضور در میادین بین‌المللی افتخارات پرشماری کسب کرده و پرچم مقدس کشورمان را در جای‌جای جهان برافراشتند.

اختصاص اعتبار ۶۲۰ میلیارد ریالی از سوی روحانی

بخشی با اشاره به حضور رئیس‌جمهوری به همراه هیئت دولت در گیلان تصریح کرد: یکی از ثمرات سفر رئیس‌جمهوری به گیلان، اختصاص اعتباری بالغ‌بر ۶۲ میلیارد تومان در حوزه ورزش و جوانان گیلان بوده است، بخش اعظمی از این اعتبار صرف بازسازی و تجهیز سه ورزشگاه بزرگ گیلان (ورزشگاه سردار جنگل و عضدی رشت و ورزشگاه تختی انزلی) می‌شود.

وی با بیان اینکه اختصاص این اعتبار برنامه‌ریزی هدفمند را می‌طلبد افزود: برنامه‌های لازم برای پیشبرد اهداف ورزش و تجهیز و بهسازی اماکن ورزشی داریم، توسعه امکانات ورزشی یکی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در سال ۹۸ است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به وضعیت سه ورزشگاه بزرگ گیلان خاطرنشان کرد: ورزشگاه تختی انزلی و ورزشگاه شهید عضدی رشت هر یک بااعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال، ورزشگاه سردار جنگل رشت بااعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال تجهیز و بهسازی می‌شوند.

برگزاری همایش بزرگ کارآفرینی ورزش به میزبانی گیلان

بخشی با تأکید بر اهم برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان در سال ۹۸ افزود: در حوزه جوانان دبیرخانه کارآفرینی کشور به میزبانی گیلان افتتاح شد، یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایمان در این حوزه برگزاری همایش بزرگ کارآفرینی ورزش برای نخستین بار در ورزش کشور به میزبانی گیلان است.

وی با اشاره به حضور پررنگ ورزش و جوانان گیلان در حوزه‌های بین‌المللی خاطرنشان کرد: جام بین‌المللی کاسپین و جام ستارگان شطرنج باکیفیتی بالا با حضور ۲۱ کشور دنیا به میزبانی گیلان در سال ۹۷ برگزار شد و در سال ۹۸ نیز میزبان این مسابقات خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه پیگیر برگزاری دو جام بین‌المللی جدید در سال ۹۸ به میزبانی گیلان هستیم تصریح کرد: پیگیر برگزاری جام جهانی کشتی و جام بین‌المللی محروم نامجو در سال ۹۸ به میزبانی گیلان بوده و این دو حوزه به میزبانی‌های بین‌المللی گیلان افزوده می‌شود.

بخشی برگزاری المپیاد ورزشی روستایی در سال ۹۸ را یکی دیگر از میزبانی‌های مهم گیلان دانست و افزود: این المپیاد در دو حوزه استانی و کشوری برگزارشده و میزبان این رقابت‌ها هستیم، برنامه المپیاد ورزشی بانوان نیز در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان قرار داشته و به‌طور جد پیگیر برگزاری این المپیاد در گیلان هستیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه